برنامه‌های سازمان زیباسازی در دهه ولایت

همزمان با دهه ولایت و جشن بزرگ عید غدیر خم، طرح‌های متنوع نورپردازی، نصب المان، تعمیر و اصلاح مبلمان شهری در دستور کار سازمان زیباسازی شهرداری قم قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، همزمان با دهه ولایت و جشن بزرگ عید غدیر خم، طرح‌های متنوع نورپردازی، نصب المان، تعمیر و اصلاح مبلمان شهری در دستور کار شهرداری قم و به‌ویژه سازمان زیباسازی قرارگرفته است.

در همین خصوص و به مناسبت دهه ولایت و جشن عید غدیر خم از المان‌های نوری ۳۲ پر و نجومی با قابلیت تنظیمات و حالت تبریک عید غدیر به تعداد ۱۱۰ عدد در سطح شهر نصب و رونمایی خواهد شد.

همچنین به همین مناسب ۷۴ استکیر المان سرو در سطح شهر نیز تعویض و  ۲۰۰ آویز با موضوع دهه ولایت و عید غدیر خم در مناطق مختلف شهری نصب شد.

۴۰ المان بیرق در هسته مرکزی شهر و میدان آستانه حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها نیز تعویض خواهد شد.

تعمیر و بازسازی تابلوی زیرگذر تونل غدیر، بازسازی و نورپردازی و ورودی این تونل، به همراه تعمیر و بازسازی المان غدیر واقع در بلوار غدیر نیز همزمان با شب عید غدیر خم به اتمام می‌رسد.

بهسازی و نوسازی کلیه مبلمان های شهری واقع در میدان بزرگ امام خمینی(ره) و تعمیرات بازسازی و ساماندهی المان بزرگ انقلاب واقع در ابتدای پیاده راه انقلاب نیز بخشی از پیش‌بینی‌های سازمان زیباسازی شهرداری قم همزمان با دهه امامت و ولایت است.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/35022
اخبار مرتبط

نظرات شما