کشف محموله میلیاردی لوازم آرایشی قاچاق در قم

فرمانده انتظامی استان قم از کشف محموله لوازم آرایشی قاچاق خبر داد و گفت:متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

سردار "سید محمود میرفیضی" در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا  با اشاره به اینکه در اجرای طرح مقابله با خودروهای حامل کالا قاچاق، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان ضمن هماهنگی قضائی استان و استقرار در عوارضی اتوبان "قم – تهران" به یک دستگاه خودرو ایسوزو مشکوک و آن را متوقف کردند اظهار داشت:  با توجه به ضد و نقیض گویی های راننده، خودرو مذکور مورد بازرسی قرار گرفته و ۹۳ هزار قلم انواع لوازم التحریر و همچنین ۳۴ هزار و ۴۰۰ عدد انواع لوازم بهداشتی فاقد مجوز و قاچاق کشف و متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۱۵ میلیارد و ۹۰۵میلیون ریال اعلام کردند گفت:  متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.


میرفیضی در پایان از  شهروندان خواست  گزارشات خود از طریق شماره تماس ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیسی استان اعلام کنند و یا با مراجعه حضوری به دفتر نظارت همگانی واقع در خیابان امام خمینی (ره) جنب کلانتری ۱۷ شهید بهشتی با پلیس در ارتباط باشند.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/35590
اخبار مرتبط

نظرات شما