مدیران قم از ظرفیت رسانه برای ارائه عملکرد استفاده کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم گفت:هفته دولت فرصتی برای مدیران استان است تا کارکردهای یک ساله را برای مردم اطلاع‌رسانی کنند و دراین رابطه باید از ظرفیت رسانه استفاده نمایند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، احمد حاجی‌زاده  روز یکشنبه در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دولت در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم  با اشاره افزود:‌ در هفته دولت ارتباط چهره‌به چهره با مردم از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی با بیان اینکه مدیران باید هر شب در یکی از مساجد استان قم حضور پیدا کنند، اظهار داشت: مردم علیرغم مشکلات بسیاری که دارند اما هنوز نسبت به انقلاب اسلامی علاقه‌مند هستند.

وی با اشاره به اینکه برخی از مدیران استان به صورت شبانه‌روزی به دنبال حل مشکلات مردم هستند، گفت: این موارد و اقدامات باید برای  مردم بیان شود تا موجبات دلگرمی آنان فراهم شود.

وی با بیان اینکه در هفته دولت باید از تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای استان استفاده شود، خاطرنشان کرد: باید دوره آشنایی با رسانه را برای تمام مدیران استان برگزار کنیم، چراکه رسانه نقش بسیار اثرگذاری در جامعه دارد.

حاجی زاده با اشاره به اینکه متاسفانه برخی از روابط عمومی‌های استان عملکرد قدرتمندی ندارند، اظهار کرد: هفته دولت فرصتی برای مدیران استان است تا کارکردهای یک ساله خودشان را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم در مسیر ولایت قدم بر می‌دارد، عنوان کرد: این دولت در هر گام از نقطه نظرات مقام معظم رهبری استفاده خواهد کرد و این موضوع باید به گوش مردم برسد. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم از جراحی اقتصادی دولت یاد کرد و گفت: آغاز حذف ارز ترجیحی در نخستین سال فعالیت دولت یک اقدام شجاعانه بوده و ریل گذاری حل مشکلات مردم انجام شده است.

وی با بیان اینکه باید از فرصت هفته دولت برای برطرف کردن گره‌های ذهنی مردم استفاده کنیم، مطرح کرد: دولت قبلی در آخرین روزهای فعالیت خود مصوبه افزایش ۸۰ درصدی حقوق اساتید دانشگاه را تصویب کرد که در ادامه مشکلات بسیاری را برای این دولت به همراه داشت. 

حاجی‌زاده با تاکید بر اینکه توجه به مناطق محروم باید جزو اولویت‌ها قرار بگیرند، تاکید کرد: در بازدیدها باید از مناطق تکراری عبور کرده و به مناطق جدیدتر برویم تا بتوانیم از مشکلات تمام مردم با خبر شویم.

برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت در قم

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم نیز در این جلسه، برنامه‌های استان قم در هفته دولت را تشریح کرد.

سید مهدی قریشی با اشاره به اینکه دستورالعمل فعالیت در هفته دولت ابلاغ‌شده است، اظهار کرد: مردم محور این دستورالعمل هستند و تمام فعالیت‌ها باید با این رویکرد دنبال شود.

وی از برگزاری نشست خبری استاندار قم با اصحاب رسانه خبر داد و گفت: حضور استاندار قم در برنامه تلویزیونی، حضور در گلزار شهدا، دیدار با مراجع تقلید و خانواده شهدا، نشست معاونین و مدیران استان در مساجد، افتتاح پروژه‌ها، حضور استاندار و معاونین در نماز جمعه و غیره از دیگر برنامه‌های هفته دولت است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم با اشاره به اینکه در هفته دولت سه برنامه تجمعی خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: نخستین جلسه تجمعی جلسه شورای اداری استان است.

وی با بیان اینکه همایش روز کارمند با دعوت از معاون رئیس‌جمهور برگزار خواهد شد، عنوان کرد: همچنین یادواره شهدای کارکنان دولت را نیز خواهیم داشت که با دعوت از مقامات کشوری در محوطه استانداری قم برگزار می‌شود.

قریشی با تأکید بر اینکه محتوای مطالب هفته دولت توسط ستاد آماده می‌شود، مطرح کرد: مدیران باید از این محتوا استفاده کنند تا در بیان مطالب شاهد وحدت و یکدستی باشیم.



انتهای پیام/


منبع:ایرنا
http://qomefarda.ir/35665
اخبار مرتبط

نظرات شما