با پیگیری خبرنگار قم فردا؛

پل عابر پیاده خطرناک قم ایمن سازی شد+ تصاویر

پل عابر پیاده در کمربندی امام علی (ع) روبروی پمپ بنزین شیخ آباد یکی از پل های پرتردد منطقه که به دلیل سرقت نرده های حفاظ نا ایمن شده بود با پیگیری خبرنگار ما ایمن سازی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، پل عابر پیاده در کمربندی امام علی (ع) روبروی پمپ بنزین شیخ آباد به دلیل سرقت نرده های حفاظ مدت ها بدون حفاظ بود و باعث گلایه اهالی شده بود و پیام های متعددی برای سایت قم فردا ارسال می شد.


سرقت نرده‌ها و حفاظ‌های پل عابر پیاده کمربندی امام علی (ع)مخاطراتی را برای تردد به وجود آورده بود، بیش از یکسال از این سرقت می گذشت اما همچنان این پل به شکل خطرناک رها شده بود.

یکی از ساکنان این منطقه در گفتگو با خبرنگار قم فردا اظهار داشت: این پل عابر پیاده  نسبت به پل های دیگر  در  این  منطقه دارای  تردد عابر  پیاده بیشتری است اما به علت  بخاطر ظاهر و ناایمن بودن آن بسیاری از مردم   ترجیح می داند خطر را روی زمین به جان بخرند و از کمربندی عبور کنند.

سال گذشته پلیس راه استان قم در این خصوص  مکاتبه ای با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای برای  رفع هر چه سریعتر نقص نرده ها و حفاظ های پل عابر پیاده کمربندی امام علی (ع) خبر داده بود.

خبرنگار ما این مسئله را پیگیری و در نهایت این پل عابر پیاده ایمن سازی شد.

انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/36155
اخبار مرتبط

نظرات شما