توزیع رایگان کتاب‌های اربعینی به همت انتشارات دلیل ما

سه جلد کتاب در زمینه زندگی و آثار زیارت امام حسین علیه السلام به صورت رایگان در اختیار زائران حسینی قرار می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مدیر انتشارات دلیل ما گفت: ۳ جلد کتاب در زمینه زندگی امام حسین علیه السلام، اهمیت زیارت و روایت‌های امام زمان (عج) در خصوص سالار شهیدان را به چاپ رسانده که رایگان در اختیار زائران اربعین حسینی قرار می‌گیرد.

آقای سعدی با بیان اینکه نخستین کتاب با عنوان امام حسین در کلام معصومین به ۱۱۰ روایت و حدیث درخصوص زیارت آن امام همام پرداخته گفت: کتاب قال الحسین قال المهدی به روایت‌های امام حسین علیه السلام در خصوص امام زمان (عج) و روایت‌های امام زمان (عج) در خصوص امام حسین علیه السلام و کتاب سیب سرخ کربلا که به صورت مختصر به زندگینامه سرور آزادگان جهان پرداخته است.

وی با بیان اینکه زائران و علاقه‌مندان برای دریافت رایگان این کتاب‌ها می‌توانند از طریق آدرس اینترنتی dalil ma.ir درخواست خود را ثبت کنند افزود: نسخه الکترونیکی و پی دی اف این کتاب هم از طریق سایت اینترنتی انتشارات "دلیل ما" قابل دریافت است.

مدیر انتشارات دلیل ما گفت: تاکنون ۵۷ هزار نسخه از این سه جلد به چاپ رسیده و به مرور در اختیار موکب ها، پایانه‌ها و فرودگاه‌ها برای استفاده زائران اربعین حسینی قرار می‌گیرد.


انتهای پیام/


منبع:صدا و سیما
http://qomefarda.ir/36264
اخبار مرتبط

نظرات شما