پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی فاز ۵ عمار یاسر

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به مشکلات و معارضات ملکی و تأسیساتی پروژه فاز ۵ عمار یاسر، گفت: این معارضات به‌صورت لکه‌ای و موردی در حال برطرف شدن بوده و عملیات عمرانی آن‌ها بدون وقفه در حال اجرایی شدن است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس حلوایی‌زاده در حاشیه بازدید اعضای شورای شهر قم از پروژه‌های عمرانی شهری، با اشاره به آخرین وضعیت پروژه فاز ۵ عمار یاسر، اظهار داشت: ادامه تونل غدیر در محدوده فاز ۵ عمار یاسر هم‌اکنون از محل انتهای عرشه، در چند بخش مشغول بتن‌ریزی است.

وی، مشکلات و معارضات ملکی و تأسیساتی پروژه را مورداشاره قرار داد و گفت: این معارضات به‌صورت لکه‌ای و موردی در حال برطرف شدن است و عملیات عمرانی آن‌ها بدون وقفه در حال اجرایی شدن است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد طرح فاز ۵ عمار یاسر خبر داد و اضافه کرد: در قالب این پروژه عمرانی، تونل غدیر در محدوده کوچه ممتاز به سطح صفر می‌رسد و ادامه این محور تا خیابان دورشهر تداوم پیدا خواهد کرد.

حلوایی زاده تصریح کرد: فاز ۴ عمار یاسر نیز که ارتباطات بین دو محور را متصل می‌کند ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش‌بینی می‌شود در نیمه اول سال ۱۴۰۲، فاز ۴ به‌صورت کامل به بهره‌برداری برسد.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/37343
اخبار مرتبط

نظرات شما