جانشین فرمانده سپاه امام علی علیه السلام خبر داد ؛

نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در قم برگزار می شود

جانشین فرمانده سپاه امام علی علیه السلام از برگزاری نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس ذیل کنگره ملی شهدای استان قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سردار مهدی کبیری پور جانشین سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام قم در نشست خبری یازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس ، انقلاب اسلامی و مقاومت که ظهر امروز در سالن همایش های ساختمان آیت الله سعیدی برگزار شد اظهار داشت: یازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس ذیل کنگره ملی شهدای قم برگزار می شود که یک نمایشگاه مهم در ترویج فرهنگ ایثار و دفاع مقدس و کتابخوانی است، تقریض های حضرت روی این آثار کمک های زیادی برای نشر این کتاب ها داشته است.

وی ادامه داد: برای برگزاری نمایشگاه کتاب ملاک هایی وجود داشت و بررسی های انجام شد که در نهایت مکان حسینیه امام خمینی (ره) گلزار شهدا علی بن جعفر علیه السلام انتخاب شد کلیت کار بر عهده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و خانه کتاب و ادبیات ایران هم کمک حال این نمایشگاه بود.

کبیری پور بیان داشت: این نمایشگاه برای نوجوانان و جوانان و همه اقشار مفید خواهد بود، همچنین سلسله نشست های که تخصصب توسط ناشران در نمایشگاه برگزار می شود که زمینه شناخت نقاط ضعیف و قوت را فراهم می کند.

جانشین سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام قم افزود: این نمایشگاه جز اتفاقات محوری و مهم کنگره ملی شهدای قم است، تا هرچه بیشتر مردم جذب نمایشگاه کتاب شوند و سرانه مطالعه کتاب در استان قم افزایش پیدا کند.


انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/37795
اخبار مرتبط

نظرات شما