درراستای رفع نقاط حادثه خیز محورهای جاده‌ای شهرستان کهک، اجرایی شد؛

قوس سیرو، واقع در محور ورجان- کهک، تعریض و اصلاح می‌شود

معاون اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان کهک مطرح کرد: درقالب پروژه ای ترکیبی( امانی- پیمانی) با حضور 9 نفر عوامل فنی وبهره مندی از 8 دستگاه انواع ماشین آلات راهداری، طرح اصلاح و رفع نقطه حادثه خیز قوس سیرو محور ورجان- کهک عملیاتی شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،‌معاون اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان کهک، از اجرایی شدن طرح رفع نقطه حادثه خیز، قوس سیرو، واقع درمحور ورجان- کهک خبرداد.
محمد شکری درادامه خبر فوق افزود: این طرح درقالب تعریض قوس به عرض سه متر و طول مسیر 300متر، از 16 فروردین ماه امسال اجرایی شده است.

وی تمامی عملیات زیرسازی، آماده سازی و خط کشی این پروژه را به صورت امانی دانست و افزود: جهت اجرای بخش امانی این طرح، 9 نفر عوامل فنی با بهره‌مندی از 8 دستگاه انواع ماشین آلات راهداری به فعالیت مشغول می‌باشند.

شکری با ذکر این موضوع که پروژه تعریض ورفع نقطه حادثه خیز قوس سیروبه صورت ترکیبی( امانی- پیمانی) اجرا می‌شود، توضیح داد: پس از عملیات زیر سازی و آماده سازی پروژه که به صورت امانی اجرا می‌شود، نسبت به روکش آسفالت آن توسط پیمانکار اقدام می‌گردد.

معاون اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان کهک درخصوص دیگر مشخصات فنی این طرح گفت: ان شا ا... پس از روکش آسفالت پروژه، نسبت به عملیات خط کشی آن که توسط اپراتور و دستگاه مارکر( خط کش) اداره کل متبوع صورت می‌گیرد اقدام خواهدشد.

محمد شکری درادامه به بازه زمانی اجرا و تکمیل پروژه پرداخت و تصریح کرد: با عنایت به موقعیت شهرستان کهک که از ییلاقات مهم و مراکز تولیدات باغی استان بوده و محورهای جاده‌ای آن، درایام مناسبتی سال و روزهای پایانی هفته از ترافیک چشمگیری برخوردارند، ان شاا... این طرح حداکثر تا پایان 25 فروردین ماه امسال تکمیل و مورد بهره برداری قرار خواهدگرفت.

وی دربخش دیگری از این خبر ضمن تشکر از مساعی شهرداری و بیمارستان خاتم شهرستان کهک، عنوان کرد: یک دستگاه تانکر آبپاش شهرداری و یک دستگاه غلطک بیمارستان خاتم شهرستان کهک با راننده و اپراتور مربوطه، همکاری مناسبی با عوامل اجرایی راهداری و حمل ونقل داشته‌اند که جا دارد از این عزیزان تقدیر نمایم.

شکری درخاتمه ضمن تاکید بررعایت کامل جوانب ایمنی توسط رانندگان و دیگر کاربران جاده‌ای اظهار داشت: از تمامی عزیزانی که از محل اجرای این پروژه و دیگر طرحهای عمران جاده‌ای تردد می‌نمایند.

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/41325
اخبار مرتبط

نظرات شما