مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر:

طرح جامع ساماندهی چهل اختران قم در آستانه اجرا قرار گرفت

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر از نهایی شدن طرح جامع ساماندهی چهل اختران و اجرای آن پس از تصویب در کمیسیون ماده ۵ استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،علیرضا خاکی اظهار داشت: ساماندهی چهل اختران قم ازجمله پروژه‌هایی است که طی سال‌های اخیر به دلیل مشکلات مختلف ازجمله مسائل مالی ناشی از افزایش قیمت‌ها و دیگر چالش‌ها، معطل‌مانده است
مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر ابراز داشت: در روزهای پایانی سال گذشته جلسه‌ای با حضور استاندار، شهردار و مسئولان استان جهت بررسی آخرین وضعیت این پروژه و مشکلات پیش رو برگزار و مقرر شد تا طرح جامع ساماندهی و تعیین تکلیف نهایی پروژه چهل اختران تهیه شود.
وی گفت: طرح جامع پروژه چهل اختران با تلاش کارشناسان و دریافت نظرهای اهالی منطقه نهایی شد که این طرح در کمیته فنی استانداری قم به تصویب رسیده که در گام بعدی می‌بایست به تصویب کمیسیون ماده ۵ استان نیز برسد تا درنهایت به مرحله اجرا درآید.
گفتنی است در اسفندماه سال گذشته بنا به دستور استاندار مقرر شد تا طرح ساماندهی چهل اختران با در نظر گرفتن مسائل این محله ازجمله مسائل فرهنگی، تجاری، خدماتی تهیه و تدوین شود.
بر اساس مصوبه دولت، اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان برای پشتیبانی طرح‌های بازآفرینی شهری ازجمله ساماندهی چهل اختران اختصاص‌یافته است.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/41648
اخبار مرتبط

نظرات شما