رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم:

اعمال محدودیت های ترافیکی ویژه ایام تاسوعا و عاشورا در قم

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم از اعمال محدودیت‌های ترافیکی و ممنوعیت‌های تردد درون ‌شهری ویژه تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سرهنگ غلامرضا صدفی گفت: محدودیت توقف از شب تاسوعا و محدودیت تردد از ابتدای صبح روز تاسوعا آغاز و تا پایان برگزاری مراسم شام غریبان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و عادی شدن وضعیت تردد معابر برقرار می شود.

وی بیان کرد: از شهروندان درخواست می شود از توقف خودرو تا شعاع ۱۰۰ متری این محدودیت ها خودداری کرده و در صورت توقف، خودرو توسط جرثقیل به پارکینگ ها منتقل می شود.

صدفی از همکاری شهروندان با عوامل پلیس راهور در برگزاری مراسم و هیات های مذهبی در شب های گذشته قدردانی کرد.

وی به شهروندان توصیه کرد در این ایام حتی الامکان از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند تا ظرفیت پارکینگ های اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) در اختیار زائران قرار گیرد.

به گفته رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم محل محدودیت ها ی ترافیکی تقاطع عماریاسر آذر به سمت چهارراه بازار، کنار گذر تونل غدیر قبل از پاساژ الزهرا به سمت تقاطع آذر، پل علیخانی به سمت چهارراه بازار، خاکفرج پل شهید رجایی به سمت میدان مطهری، خیابان ۱۹ دی از مخابرات به سمت چهارراه بازار و چهارراه غفاری به سمت سه راه خورشید است.

وی ادامه داد: خیابان اراک از دوربرگردان حجتیه به سمت میدان مطهری، بلوار شهید منتظری از دور برگردان به سمت تقاطع حجتیه، میدان جانبازان به سمت تقاطع شهدا و تقاطع ناشران به سمت میدان روح الله از دیگر محدودیت های ترافیکی است.




انتهای پیام/


منبع:ایرنا
http://qomefarda.ir/44133
اخبار مرتبط

نظرات شما