معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان قم خبر داد:

تعطیلی مطب یک ماما در قم به دلیل سقط‌جنین

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: اخیراً مطب خانم ماما به دلیل انجام سقط‌جنین جنایی و خارج از محدوده قانون تعطیل شد و ضمن توقیف تمام دارایی‌هایش اجازه طبابت هم نخواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم امروز در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما با بیان اینکه سقط‌جنین تنها یک تخلف نیست؛ بلکه قتل و جرم محسوب می‌شود گفت: همه افرادی که سقط غیرقانونی انجام دهند بدانند ناظرین ما مراقب این اقدامات هستند و در صورت هرگونه تخلف با آن‌ها به‌شدت برخورد می‌شود.
آقای مجید محبی افزود: اخیراً مطب خانم ماما به دلیل انجام سقط‌جنین جنایی و خارج از محدوده قانون تعطیل شد و ضمن توقیف تمام دارایی‌هایش اجازه طبابت هم نخواهد داشت.
وی تأکید کرد: جلوگیری از ادامه طبابت تا آخر عمر از اقدامات تنبیهی برای افراد متخلف در این زمینه است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه میزان سقط‌جنین در استان قم نسبت به میانگین کشوری بسیار پایین است افزود: حتی یک مورد سقط‌جنین هم زیاد است و ما به‌طورجدی مراقب این امر هستیم.
وی همچنین از فراهم آمدن شرایط زایمان بدون درد در استان خبر داد و گفت: همه شرایط برای کاهش استرس و درد زایمان مادران مهیا است.
آقای محبی همچنین با اشاره به گرم‌شدن هوا در این روز‌ها گفت: توصیه می‌شود کودکان و سالمندان از ساعت ۱۰ تا ۱۴ از منزل خارج نشوند و در صورت احساس هرگونه علائم گرمازدگی مراکز درمانی استان به‌صورت صددرصد آماده ارائه خدمات هستند.



انتهای پیام/


منبع:صدا و سیما
http://qomefarda.ir/44283
اخبار مرتبط

نظرات شما