مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم:

ساخت خانه ویلایی برای سه هزار و ۵۰۰ قمی در سایت طایقان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم گفت: در مرحله اول برای سه هزار و ۵۰۰ متقاضی مسکن اراضی ۴۰۰ هکتاری طرح نهضت ملی مسکن طایقان خانه ویلایی ساخته می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، داریوش بلدی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم در حاشیه جلسه شورای تامین مسکن استان که در فضای کارگاهی اراضی ۴۰۰ هکتاری طرح نهضت ملی مسکن طایقان برگزار شد و در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به آغاز عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن طایقان طی روز‌های اخیر گفت: در اولین مرحله از اجرای این طرح، برای سه هزار و ۵۰۰ متقاضی مسکن که توسط اداره کل راه و شهرسازی به بنیاد مسکن معرفی شدند، خانه ویلایی ساخته می‌شود.

بلدی با بیان اینکه خانه‌های این طرح بصورت یک طبقه حیات دار با متراژ زمین متوسط ۱۶۰ متر مربع و حدود ۹۰ تا ۱۱۰ متر زیر بنا ساخته می‌شوند گفت: در مرحله دوم این طرح نیز حدود ۲ هزار خانه ویلایی ساخته خواهد شد.

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم بعنوان مجری طرح نهضت ملی مسکن طایقان در حال تجهیر کارگاه می‌باشد و پیش بینی می‌شود طی یکسال اجرای عملیات ساخت این خانه‌ها تا مرحله سفت کاری و نمای ساختمان تمام شود.

در این جلسه ضمن بحث و بررسی درباره راهکاریهای تسریع در رفع موانع پیش روی این طرح درباره استعلام حرائم سایت ۴۰۰ هکتاری طایقان و بررسی انتقال خطوط انرژی به اراضی این طرح نیز بحث و بررسی شد.




انتهای پیام/


منبع:صدا و سیما
http://qomefarda.ir/44289
اخبار مرتبط

نظرات شما