رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی استان قم خبر داد:

نصب سامانه کنترل هوشمند تخلفات در بلوار غدیر

رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی استان قم گفت: با پیگیری‌های انجام شده در سال جاری، سامانه کنترل هوشمند تخلفات در بلوار غدیر در حال اجرا است.

سرهنگ غلامرضا صدفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا در پاسخ به این سؤال که علت ارسال پیامک جریمه با تأخیر به رانندگان که امکان اعتراض را از بین می‌برد چیست؟ اظهار داشت: یک مدت کوتاه به علت مشکلات زیر ساختی ارسال پیامک جریمه با تأخیر به رانندگان ارسال می‌شد که در حال حاضر این مشکل برطرف شده است.
رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی استان قم همچنین در پاسخ به این سؤال که علت تصادفات بالا در بلوار غدیر چیست؟ بیان داشت: در سنوات گذشته بلوار غدیر دارای بیشترین آمار تصادفات بود که با اجرای بسته پیشنهادی پلیس راهور استان به شورای ترافیک استان و انجام اقدامات آرام‌سازی و ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز بلوار، در سال جاری خوشبختانه آمار تصادفات مهم این بلوار به کمترین حد ممکن رسیده است.
وی ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده در سال جاری، سامانه کنترل هوشمند تخلفات در این بلوار نیز در حال اجرا است.
صدفی در پاسخ به اینکه مسئله که برخی از مردم از ارسال پیامک یک تخلف در یک‌زمان و در مکان با دو کد شناسه جدا انتقاد داشتند، گفت: در خصوص ارسال یک تخلف در یک‌زمان و مکان با دو کد شناسه اگر موردی هست به‌صورت مشخص به راهنمایی‌ورانندگی ارجاع شود تا موضوع پیگیری شود.
رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی استان قم در خصوص گلایه برخی از رانندگان از اینکه دوربین‌های بلوار غدیر حتی با وجود رعایت سرعت مطمئنه آنها را جریمه می‌کنند، عنوان داشت: سرعت مجاز بلوار غدیر ۶۰ کیلومتر بر ساعت است و دوربین‌ها نیز حداقل ۵ کیلومتر بالاتر از سرعت مجاز را ثبت و اعمال می‌کند.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/44882
اخبار مرتبط

نظرات شما