سرنوشت گادوین منشا چه خواهد شد؟

گادوین منشا با درخواست برانکو ایووانکویچ از جمع بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس کنار گذاشته شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، برانکو ایووانکویچ در اولین جلسه تمرینی تیم فوتبال پرسپولیس نام چند بازیکن را در لیست فروش تیمش قرار داد و در داغ ترین خبر اعلام کرد که دیگر به گادوین منشا، مهاجم نیجریه ای تیمش احتیاجی ندارد و با توجه به تعداد بالای بازیکنان حاضر در خط حمله تیم فوتبال پرسپولیس در تلاش است تا این بازیکن به فروش رسانده شود.

قرارداد سنگین مالی منشا و افزایش قرارداد های سنگین بازیکنان دیگر از دلایل اصلی خروج او است، همچنین عملکرد ضعیفش در امر گلزنی تاکیدی بر خروجش شد.

تیم های لیگ برتری درخواست می دهند اما پشیمان می شوند

با اعلام خروج منشا از لیست تیم فوتبال پرسپولیس بسیاری از تیم های لیگ برتری اعلام کردند که خواستار جذب این مهاجم هستند. برخی شایعات نیز حاکی از آن است که تیم های ذوب آهن ، صنعت نفت آبادان و همچنین فولاد خوزستان به دنبال جذب این بازیکن هستند.

منشا از اصلی ترین بازیکنان طلبکار تیم فوتبال پرسپولیس است و گفته می شود این بازیکن حتی قسمتی از رقم قرارداد خود در لیگ برتر هفدهم با سرخپوشان را دریافت نکرده است و در صورتی که تیمی خواهان جذب این بازیکن باشد باید رقمی بیشتر از حد معقول برای جذب این بازیکن را به مسئولان باشگاه پرسپولیس پرداخت کند تا دست این تیم برای تسویه با منشا باز باشد.

حتی گفته می شود که تیم فوتبال صنعت نفت آبادان برای جذب این بازیکن درخواست رسمی فرستاده اما مدیران پرسپولیس در جواب این درخواست ها اعلام کرده اند که اگر مبلغ پیشنهادی تیم ها پایین باشد به هیچ  عنوان درخواست فروش این بازیکن را نخواهد پذیرفت و او همچنان در کنار سرخ پوشان باقی خواهد ماند.

تیم های حاشیه خلیج فارس، اصلی ترین گزینه خرید منشا

موفقیت منشا در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ و ۲۰۱۷ سبب آن شد تا توجه بسیاری از تیم‌های حاشیه خیلج فارس به ویژه تیم‌های کشور‌های قطر و عربستان سعودی به این بازیکن جلب شود. همچنین بار‌ها مسئولان تیم‌های قطری که در هر فصل مبالغ هنگفتی را برای جذب بازیکنان سالخورده لیگ‌های اروپایی پرداخت می‌کنند، عنوان کرده اند که برای جذب این بازیکن بی شک مبلغ قابل توجهی را به تیم فوتبال پرسپولیس پرداخت خواهند کرد تا او با رضایت کامل ایران را ترک کند.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/2113
اخبار مرتبط

نظرات شما