شهادت ۲ تن از نیرو‌های الحشد الشعبی بدست عناصر داعش

بسیج مردمی عراق اعلام کرد دو تن از نیرو‌های این سازمان در پی درگیری با عناصر بازمانده گروه تروریستی داعش به شهادت رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از المعلومه، الحشد الشعبی در بیانیه‌ای اعلام کرد در درگیری‌های صبح امروز میان این نیرو‌ها و عناصر داعشی در شرق شهر «سامرا» در استان «صلاح‌الدین» ۲ تن از مجاهدان شهید و تعدادی دیگر نیز زخمی شدند.

در این بیانیه آماده است: عناصر به جا مانده از داعش در منطقه «الجالسیه» به تیپ ۳۱۵ الحشد الشعبی حمله کردند؛ این منطقه چندی پیش تحت کنترل بسیج مردمی درآمده بود.

فرماندهی الحشد الشعبی در بیانیه‌ای دیگر نیز اعلام کرد مرحله دوم عملیات «علی، ولی الله» بطور مشترک با کمک ارتش عراق در حال اجراست تا مناطق جنوب غربی موصل را از وجود عناصر بازمانده داعش پاکسازی کنند.

این عملیات از ۳ جهت درحال پیشروی است تا روستا‌های موصل را بطور کامل پاکسازی کند. تعدادی بمب آماده انفجار در مسیر نیرو‌های امنیتی و مردم در راه‌های منتهی به این روستا‌ها خنثی شد. از طرفی دیگر تیپ ۴۷ برای مقابله با نفوذ این سازمان تروریستی به «جرف النصر» در قسمت شمالی استان بابل عراق اعزام شده است.

پیشتر ارتش عراق و سازمان الحشد الشعبی اعلام کرد با افزایش تحرکات داعش در استان‌های صلاح‌الدین، موصل، نینوا، دیالی و الانبار عملیات‌های مشترکی شروع شده است.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/25801
اخبار مرتبط

نظرات شما