آماده‌باش ۱۰۰ درصدی حزب‌الله لبنان در مقابل تحرکات رژیم صهیونیستی

منابع لبنانی افشا کردند در پی افزایش تحرکات رژیم صهیونیستی در مرز مشترک با لبنان حزب‌الله آماده‌‎باش ۱۰۰ درصدی اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از القدس العربی، منابع لبنانی فاش کردند بعد از افزایش تحرکات رژیم صهیونیستی در مرز با لبنان، حزب‌الله در مناطق جنوبی برای اولین بار بعد از جنگ ۳۳ روزه در سال ۲۰۰۶ آماده‌باش ۱۰۰ درصدی اعلام کرد.

به گفته رسانه‌های عبری، ارتش رژیم صهیونیستی امروز مانور بزرگی که حتی در تاریخ این رژیم بی‌سابقه بوده است را شروع کرده است.

سایت «النشره» نیز به نقل از منابع معتبر لبنانی گزارش داد: حزب‌الله آمادگی نیروها، تجهیزات نظامی خود را در جنوب مخصوصا در «قنیطره» به بالاترین سطح رسانده و برخی از فرماندهانش با درجه‌های نظامی مختلف را احضار کرده است. این اقدامات بعد از سال ۲۰۰۶ و جنگ ۳۳ روزه بی‌سابقه است.

منابع رسانه‌ای اعلام کردند رژیم‌صهیونیستی در این مانور یک جنگ تمام عیار به خود را شبیه‌سازی کرده است که در این جنگ شبیه‌سازی شده موشک بالستیک نیرو‌های مقاومت  به اراضی اصابت می‌کند و از جهت «کرانه باختری» با درگیری روبه‌رو است.

سید حسن نصرالله در سخنرانی اخیر خود درباره رزمایش رژیم صهیونیستی که قرار است از امروز یکشنبه آغاز شود، هشدار داد و گفت حزب‌الله در این باره بسیار محتاط است و گام‌های مناسب را اتخاذ خواهد کرد

دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی خود درباره مسئله فلسطین با اعلام اینکه «مهمترین تحول که باید تقویت شود، وارد شدن غزه با موشک‌هایش به خط مقابله با رژیم اشغالگر در قدس است و باید این موضوع تثبیت شود»، ادامه داد: «دشمن همواره تلاش می‌کند که غزه را از اتفاقات قدس دور کند. ملت فلسطین شایسته دفاع از خاک خود است و ما در کنارش می‌ایستیم.»



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/25802
اخبار مرتبط

نظرات شما