پزشک پرسپولیس: حال عمومی پیروانی خوب است

دکتر حقیقت درباره وضعیت جسمی پیروانی پس از اتفاقات پیش از بازی با ذوب آهن، توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، دکتر علیرضا حقیقت، پزشک باشگاه پرسپولیس، اظهار کرد: خوشحالیم که چند بازی سنگین و مهم را با موفقیت پشت سر گذاشتیم. در این مدت چند بازیکن با مصدومیت‌هایی مواجه شدند که با تلاش و غیرت خودشان و برنامه کادر پزشکی برای بازی‌های تیم آماده شدند تا به پرسپولیس کمک کنند. خوشبختانه بعد از بازی دیشب مصدومی نداشتیم.

او درباره اتفاقی که روز گذشته برای اتوبوس‌های تیم افتاد و تاثیر آن روی شرایط جسمانی و روانی اعضای تیم اظهار کرد: متاسفانه بر اثر آن حادثه استرس بسیار شدیدی به بازیکنان و کادر فنی وارد شد؛ به حدی که بعضی افراد واقعا ترسیده بودند و این که بازیکنان یک ساعت بعد از آن اتفاق و با وجود آن شرایط سخت به زمین رفتند، نشان‌دهنده غیرت و بزرگی این تیم است.

حقیقت همچنین درباره حال عمومی افشین پیروانی گفت: او به خاطر این که مدیریت کاروان را بر عهده داشت، طبیعتاً فشار بیشتری را متحمل شد و بعد از آن حمله از ناحیه قفسه سینه درد شدیدی احساس می‌کرد. اقدامات اولیه برای او بلافاصله انجام شد.

پزشک پرسپولیس ادامه داد: برای اطمینان بیشتر اقدامات تخصصی‌تر قلب و عروقی را شب گذشته و امروز انجام دادیم و خوشبختانه مورد جدی وجود ندارد و او با دستور پزشک باید استراحت کرده و تا ویزیت بعدی دارو‌های خود را مصرف کند.

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/26247
اخبار مرتبط

نظرات شما