آمریکا وبسایت های العالم، المسیره و پرس تی‌وی را مسدود کرد

دولت آمریکا وب‌سایت‌ شبکه های خبری العالم، المسیره و پرس تی‌وی را مسدود کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، و‌ب‌سایت‌های «العالم» و «المسیره» امروز (سه‌شنبه) از سوی دولت آمریکا توقیف شده‌اند.

در پیام اخطار برای دسترسی به این وبسایت ها آمده است: «این دامنه از سوی آمریکا مطابق با حکم ۱۸ و ۵۰ توقیف، و مطابق با بخشی از اقدامات قانون دفتر صنعت و امنیت مسدود شده است.»

بعد از العالم و المسیره، دولت آمریکا وبسایت شبکه خبری پرس تی‌وی را نیز مسدود کرده است.

تاکنون گزارشی از فهرست کامل وبسات هایی که دولت آمریکا آنها را توقیف کرده منتشر نشده است اما بررسی ها نشان می دهد که چند وبسایت دیگر متعلق به مقاومت را نیز مسدود کرده است.

وبسایت شبکه «المعلومه» نیز از سوی دولت آمریکا مسدود شده است.

این اقدام در حالی صورت می گیرد که آمریکا و کشورهای غربی همواره مدعی حمایت از آزادی بیان هستند و از این موضوع در جهت اعمال فشار به دیگر کشورها استفاده می کنند. 

شبکه المسیره با انتشار بیانیه ای در واکنش به این اقدام تاکید کرد: مسدود کردن پایگاه المسیره و نیز پایگاه های دیگر از سوی آمریکا بار دیگر دروغ بودن شعارهای آزادی بیان و دیگر سخنانی را که آمریکا آنها را تبلیغ می کند، نشان داد.

وزارت خارجه آمریکا نیز گفت: وزارت دادگستری به زودی بیانیه ای را درباره مسدود شدن تعدادی از وبسایت ها ارائه خواهد داد.

وزارت دادگستری آمریکا علاوه بر شبکه های ذکر شده در بالا، وبسایت های اللؤلؤه، فلسطین الیوم، النبأ و الکوثر را نیز مسدود کرده است.

مسدود شدن ۲ سایت دیگر توسط آمریکا

وزارت دادگستری آمریکا در ادامه اقدام خود برای از دسترس خارج کردن سایت‌های ایرانی و محور مقاومت، سایت شبکه کربلاء وابسته به آستان قدس حسینی و سایت خبرگزاری «الفرات نیوز» نزدیک به سید عمار حکیم را نیز مسدود کرد.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/26976
اخبار مرتبط

نظرات شما