دفاع صالحی امیری از جوانگرایی در تیم ملی تیروکمان

رییس کمیته ملی المپیک اعلام کرد از تصمیم فدراسیون مبنی بر جوانگرایی در تیم ملی تیروکمان دفاع می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  به نقل از ایسنا، رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک به همراه پیمان فخری سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی و نصرالله سجادی مشاور رییس کمیته از اردوی تیم ملی تیروکمان بازدید کردند.

 

کهتری، سرمربی پارا تیروکمان در این بازدید گفت: ما درخواست حمایت بیشتر داریم و اینکه دست شعبانی بهار باز باشد تا حمایت هایش را بیشتر کند. خوابگاه های ما دو مشکل اساسی دارند یکی اینکه آسانسور و بالابر نیاز داریم و سیستم های بهداشتی آن مناسب ویلچری ها شود.

 

یکی از ورزشکاران نیز گفت: قیمت کمان ما ۱۵۰ میلیون است و مشکل اصلی ما تیر و سر تیر است که چند وقت یکبار باید عوض کنیم و نیاز به حمایت داریم.

پاکزاد، سرمربی تیم ریکرو بیان کرد: بچه‌ها با سبک و سیاق جدید وارد اردو شدند و کادر فنی با در نظر گرفتن رکورد ورودی به سمت کیفی‌سازی حرکت کردند. اردو ها در حال انجام است اما این ورزش المپیکی است و قول مدال آوری دادیم و نیازمند حمایت هستیم تا در مسابقات حتما حضور داشته باشیم. ما قول کسب مدال در بازی های کشورهای اسلامی می دهیم.

 

اسماعیل عبادی سرمربی کامپوند گفت: ما دو مسابقه آسیایی و جهانی را برای آمادگی جهت حضور در بازی‌های آسیایی خواهیم داشت اما به خاطر شرایط مالی شاید اعزام‌ها سخت باشد و درخواست حمایت داریم.

 

امیر کاظم پور عضو تیم کامپوند تصریح کرد: ما واقعاً خیلی هزینه می‌کنیم و به نظرم این مسئله باید در اهدای پاداش در نظر گرفته شود. نگاه نسبت به رشته‌هایی که نیاز به تجهیزات دارند و تجهیزات در آن حرف اصلی را می‌زنند متفاوت باشد نسبت به رشته‌هایی مانند تکواندو که فقط یک لباس دارند. برای مدال برنز آسیا فقط صد میلیون هزینه کردیم که این جدا از کمک های فدراسیون بود.

 

شعبانی بهار رییس فدراسیون تصریح کرد: ما کیفی سازی اعزام ها را در نظر گرفته ایم و رکوردی را در  نظر گرفتیم و هر کسی مدعی این رکورد باشد بلافاصله یک داور می گذاریم تا این رکورد را ثبت کند و وارد اردوی تیم ملی شود. ما محدودیتی برای ورود به تیم ملی نداریم فقط ورزشکاران باید رکورد ورودی را ثبت کنند.

 

رضا صالحی امیری در این بازدید گفت: ما شخصا آینده درخشانی برای تیروکمان متصور هستم. وظیفه ما است کمک کنیم البته وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تاکنون کوتاهی نکرده اند اما شرایط ایران سخت است. یکی از امیدهای ما قطعا شما هستید و امید دارم که تیروکمان در بازی های آسیایی ۲۰۲۲ و المپیک پاریس خواهد درخشید. حتما کمک می کنیم که بخشی از مشکلات شما حل شود. از جوانگرایی تشکر می کنم کار درستی را انجام دادید. این تصمیم شجاعانه بود و کمیته ملی المپیک از این تصمیم شعبانی بهار دفاع می کند.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/31171
اخبار مرتبط

نظرات شما