تعیین تکلیف قطعات غیرفعال سایت آهن‌فروشان

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم از تعیین تکلیف قطعات غیرفعال سایت آهن‌فروشان شهرک صنوف خبر داد و گفت: در حال توافق جهت راه‌اندازی قطعات غیرفعال سایت آهن‌فروشان و واگذاری به صنف مصالح ساختمانی هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،علیرضا مظفری گفت: مشکلات شهرک با کمک مالکان شهرک صنوف قابل‌حل است.

وی با اشاره به اجرایی نشدن تفاهم‌نامه شهرداری با برق منطقه‌ای تهران، افزود: در سال ۹۴ برای شروع کار اقدامات لازم انجام شد، اما شرکت برق تهران نتوانست قرارداد خود را در قالب تفاهم‌نامه شهرداری آورده و باگذشت زمان و تورم امکان اجرایی شدن آن فراهم نشد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از واگذاری ۱۹۸ انشعاب برق در شهرک خبر داد و گفت: برای گام نخست واحدهای فعال شناسایی و جهت معرفی به شرکت توزیع برق استان در اولویت‌بندی اخذ انشعاب قرار گرفته‌اند.

وی علت تأخیر در تأمین برق شهرک را تشریح و بیان کرد: ورود ۴۰ سانت به حریم اداره راه و اختلاف ایجادشده باعث تأخیر در تأمین برق شد که ۳ ماه طول کشید و امیداریم تا آخر فروردین برق موردنیاز شهرک تأمین شود.

مظفری، هزینه تأمین آب شهرک را نیز سه میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: سه میلیارد تومان هزینه انتقال آب شرب به شهرک شده و نمی‌توانیم از این آب برای فضای سبز استفاده کنیم و در حال بررسی راه‌های استفاده از پساب هستیم.

وی از تعیین و تکلیف قطعات غیرفعال سایت آهن‌فروشان شهرک صنوف خبر داد و گفت: در حال توافق جهت راه‌اندازی قطعات غیرفعال سایت آهن‌فروشان و واگذاری به صنف مصالح ساختمانی هستیم.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم در ادامه از آغاز احداث مسجد شهرک خبر داد و گفت: مسجد شهرک به‌عنوان نخستین نماد فرهنگی شهرک صنوف کلنگ خورده و امیدواریم به‌زودی شاهد رونق شهرک نیز باشیم.

وی در پایان با تأکید دوباره به همکاری شهرداری با اصناف اشاره و خاطرنشان کرد: شهرداری با اصناف در عوارض همکاری کامل داشته و این همکاری در هیچ کجای شهر وجود ندارد، اما بیشتر مشکلات مربوط به تخلفات بوده که مهم‌ترین آن نیز حذف پارکینگ است.


انتهای پیام/


منبع:روابط عمومی شهرداری قم
http://qomefarda.ir/31418
اخبار مرتبط

نظرات شما