سرمربی تیم ملی در حال مذاکره با فدراسیون فوتبال کرواسی

زلاتکو کرانچار درحال حاضر در کرواسی حضور دارد و در حال مذاکره با داور شوکر، رئیس فدراسیون فوتبال این کشور است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،

پس از قهرمانی تیم ملی فوتبال امید ایران در تورنمنت قطر، یوز‌های جوان (لقب تیم ملی فوتبال امید) راهی تهران شدند و زلاتکو کرانچار به کرواسی بازگشت تا ضمن استراحت با داور شوکر، رئیس فدراسیون فوتبال این کشور ملاقات کند.

کرانچار در صدد است تا با مذاکره با آقای گل جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه، برنامه‌ای مهیا کند تا تیم‌های ملی امید ایران و کرواسی به مصاف هم بروند. برگزاری این بازی تا حدود زیادی قطعی است، اما ۲ طرف در حال مذاکره هستند تا زمان این دیدار مشخص شود. با لغو  تورنمنت کافا، قرار است اردوی بهمن ماه تیم ملی در تهران برگزار شود و شاگردان مرد کروات (کرانچار) با تیم‌های لیگ برتری بازی کنند.

تیم ملی امید باید در مقدماتی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ ژاپن با هدایت کرانچار در روز‌های دوم، چهارم و ششم فروردین با تیم‌های ترکمنستان، یمن و عراق در ورزشگاه شهید دستگردی مسابقه دهد و اگر تیم صدرنشین شود، می‌تواند در بازی‌های نهایی حضور یابد.

کرانچار همراه با اعضای تیم ملی فوتبال امید ایران در بازی‌های تدارکاتی اخیر عملکرد خوبی داشته و موفق شده نتایج مطلوبی بدست آورد. تیم ملی امید ایران ستاره‌ها و بازیکنان جوانی دارد که می‌توانند به طلسم ۴۴ سال نرفتن به المپیک خاتمه دهند و باید دید این اتفاق رخ خواهد داد یا خیر؟

در پایان گفتنی است، کسب ۵ پیروزی در ۷ مسابقه تدارکاتی اخیر در فاصله کمتر از ۲ ماه تا آغاز مرحله مقدماتی المپیک و تقابل با یمن، ترکمستان و عراق امیدوارکننده به نظر می‌رسد و می‌توان انتظار داشت که امید‌های فوتبال ایران با این خط حمله موفق، شانس زیادی برای شکستن طلسم المپیک دارند و باید امیدوار بود که آن‌ها می‌توانند به این رقابت‌ها راه یابند.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/3148
اخبار مرتبط

نظرات شما