نرجس کریمی‌نسب و پایان سکوت بعد از 4 ماه باورنکردنی؛

دوقلو هستیم و چشم‌بسته در زمین پاسکاری می‌کنیم

ستاره‌ی فوتسال زنان کرمان و تیم ملی ایران حدود 4 ماه است که از میادین دور بوده و در حال گذراندن دوران نقاهت مصدومیت شدیدش است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از "ورزش سه" آبان‌ماه سال جاری بود که در فاصله یک هفته، خبری مشابه از کرمان مخابره شد؛ مصدومیت خواهران دوقلوی کریمی‌نسب که زوج آن‌ها در ترکیب تیم فوتسال زنان مس کرمان باعث شده تا مسی‌ها عملکردی فوق‌العاده داشته باشند و با اتکا به این دو ستاره بومی، نتایج قابل‌قبولی را کسب کنند. خواهرانی که از فوتسال کرمان به پیراهن تیم ملی هم رسیده‌اند و در تیم ملی هم عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشته‌اند.

به واسطه مصدومیت شدیدی پیش‌آمده، به سراغ نرجس کریمی‌نسب رفتیم که ابتدا او دچار پارگی رباط صلیبی شد و بعد از یک هفته خواهرش نجمه نیز گرفتار این مصدومیت سخت شد و ادامه فصل را هر دو از دست دادند و در آذرماه زانوی خود را به تیغ جراحان سپردند.

مشروح گفتگوی انجام شده را در ادامه می‌خوانید:

* از لیگ استان شروع کردم و به پیراهن ملی رسیدم

حدود 14 سال است که حرفه‌ای فوتسال بازی می‌کنم و 6 سال است که به عضویت تیم ملی درآمده‌ام؛ در طول این 14 سال، ما از لیگ استان کارمان را آغاز کردیم و خداراشکر توانستیم هر سال به طور مستقیم به مرحله‌ی بعدی برویم و در نهایت قهرمان لیگ یک شدیم و صعودمان به لیگ برتر انجام شد. در همان سال اول لیگ برتر بود که ما پدیده‌ی لیگ شناخته شدیم و همان مسئله سبب شد تا به اردوی ملی دعوت شویم.

* آماده شروع خوب لیگ بودیم اما کرونایی شدیم

پیش از شروع لیگ امسال، از لحاظ روحی-روانی و فنی و البته جسمانی در شرایط ایده‌آلی قرار داشتیم و آماده‌ی مسابقات شده بودیم اما یک بدشانسی باعث شد تا قبل از شروع لیگ ما مبتلا به کرونا شویم؛ متاسفانه کرونای‌مان طولانی‌مدت شد و همین طولانی‌شدن هم سبب شد تا ما دچار ضعف بدنی شویم و به خاطر شرایط کرونایی نتوانستیم تمرین کنیم.

* از دست دادن پدرم، روحیه‌مان را هم از بین برد

متاسفانه در همان شرایط کرونایی، پدرمان را هم از دست دادیم و آن شرایط بد روحی-کرونایی باعث شد تا در بازگشت به میادین نتوانیم آن آمادگی کامل را داشته باشیم و ضعف در عضلاتم مانده بود و همین مسئله باعث شد تا در اولین حرکت، ضعف چهارسر ران من سبب پارگی رباط صلیبی شود.

* شهریور سال آینده به میادین برمیگردیم

خداراشکر با کمک‌هایی که باشگاه به ما کرد، دوره‌ی اصلی درمان 45 روزه‌مان را در تهران گذراندیم و الان برای بدنسازی به کرمان آمده‌ایم و شرایط خیلی خوبی داریم؛ حدود 70 روز از مصدومیت‌مان می‌گذرد و با صحبت‌هایی که پزشکان داشتند، انشالله شهریور سال آینده آماده بازگشت به مسابقات و میادین هستیم.

* چشم‌بسته و بدون‌فکر بازی همدیگر را می‌خوانیم

فکر می‌کنم همه در لیگ برتر ما را در این چند سال شناخته‌اند؛ وقتی من و نجمه در کنار هم بازی می‌کنیم، خیلی باهم هماهنگ هستیم و دوقلو بودن‌مان هم بی‌تاثیر نیست، چرا که برخی اوقات چشم‌بسته و بدون این‌که نیازی به فکر کردن و نشان دادن موقعیت یا صدا زدن باشد، راحت می‌توانیم حرکات هم را بفهمیم و این‌که چگونه باهم پاسکاری کنیم را متوجه شویم. خداراشکر که در این چند سال توانسته‌ایم هم برای تیم مثمرثمر باشیم و هم خودمان پیشرفت کنیم.

* گفتند تله‌پاتی شما باعث شده تا هر دو رباط صلیبی‌تان پاره شود!

اکثریت می‌گویند که این شرایط نادری است که برای‌مان پیش‌ آمده و دوقلو بودن‌مان و تله‌پاتی و ... باعث پارگی رباط صلیبی شده، اما من قبلاً گفته‌ام و بازهم می‌گویم که ممکن بود این شرایط برای هر کسی پیش بیاید؛ حالا این‌که ما دوقلو هستیم بی‌تاثیر شاید نباشد اما آن کرونایی که ما قبل از لیگ گرفتیم و ضعف زیاد عضلانی، باعث پارگی رباط صلیبی شد.

* مطمئن هستم دوباره روزی پیراهن تیم ملی را می‌پوشم

فکر کنم که آرزوی هر ورزشکاری باشد که به تیم ملی دعوت شود و پیراهن تیم ملی را بپوشد، از قهرمانی آسیا هم بگویم که خیلی خیلی خوشحال شدم که بچه‌ها توانستند تمام تلاش خود را انجام بدهند و ما قهرمانی را به دست آوریم؛ متاسفانه من قبل از بازی‌های جام ملت‌های آسیا 2018 مصدومیت شدیدی پیدا کردم و از لیست بازی‌ها خط خوردم، اما با تمام تلاشی که دارم برای پایم انجام می‌دهم، مطمئن هستم که دوباره روزی می‌توانم پیراهن تیم ملی را بپوشم و باعث افتخار شهرم و کشورم بشوم.

* امیدوارم برگردیم و پاسخ محبت مسئولان باشگاه را بدهیم

جا دارد از مسئولین باشگاه و مربیان تیم تشکر کنم که در این مدت ما را تنها نگذاشتند و هوای ما را داشته‌اند که امیدوارم انشالله بتوانیم برگردیم و پرقدرت با عملکردمان پاسخ زحمات و محبت‌های آن‌ها را بدهیم.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/31829
اخبار مرتبط

نظرات شما