واکنش شیخ اکرم الکعبی به هدف قرار گرفتن مراکز موساد

عملیات اربیل لانه صهیونیست ها را هدف قرار داد

دبیرکل جنبش النجباء اعلام کرد: هدف قرار گرفتن اربیل، لانه‌ صهیونیست‌هایی را که در آغوش خانواده‌ای سرشناس (بارزانی‌ها) هستند هدف گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از المیادین، شیخ اکرم الکعبی دبیرکل جنبش النجباء در واکنش به حمله سپاه پاسداران به مراکز موساد در اربیل اعلام کرد: هدف قرار گرفتن اربیل، لانه صهیونیست‌هایی را که در آغوش خانواده‌ای سرشناس (بارزانی‌ها) هستند هدف گرفت.

شیخ اکرم الکعبی تاکید کرد: این خانواده به دشمنان عراق پناه می‌دهند تا آن را تضعیف و تجزیه کنند تا به جدایی برسند. پناه دادن خانواده بارزانی به گروه‌هایی از موساد به هر طرفی این حق را می‌دهد که آنها را هدف قرار دهد.

وی تاکید کرد: ما از درخواست تشکیل کمیته‌ای برای بررسی حضور موساد در کردستان عراق استقبال می‌کنیم. کمیته باید از یک سو برای تحکیم حاکمیت عراق بر اربیل و پایان دادن به شورش آن باشد.

دبیر کل جنبش النجباء با بیان اینکه اظهار بی اطلاعی برخی درباره حضور موساد در اربیل جای تعجب دارد، گفت: این قضیه کاملاً آشکار است و ما به کسانی که علیه داعش و موساد صهیونیستی در کنارمان ایستاده‌اند تبریک می‌گوئیم و خبرهای تأیید شده‌ای دریافت کرده‌ایم درباره اینکه عملیات اربیل چند کشته داشته است.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/32220
اخبار مرتبط

نظرات شما