حمله سایبری هکرهای عراقی به پایگاه های رژیم صهیونیستی

یک گروه سایبری در عراق اعلام کرد حملات گسترده‌ای را به پایگاه‌های رزرو بلیت رژیم صهیونیستی انجام داده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، گروهی سایبری در عراق، عصر روز سه شنبه اعلام کرد که پایگاه های رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.

طبق گزارش پایگاه خبری الهدف، منابع عبری اعلام کردند که پایگاه‌ها و سرورهای اینترنتی رژیم صهیونیستی از عراق مورد حمله سایبری قرار گرفته است. طبق این گزارش در این حمله پایگاه‌های رزرو بلیت سفر در سرزمین های اشغالی هدف حمله سایبری قرار گرفتند.

 تیم سایبری الطاهره عراق با شعار « یا لثارات ابومهدی المهندس» حمله گسترده ای به زیرساخت های بخش حمل و نقل رژیم صهیونیستی انجام داد و بزرگترین شرکت ترابری رژیم صهیونیستی را از کار انداختند. رسانه های نزدیک به گروه های مقاومت عراقی نیز اعلام کردند که ظرف یک ساعت گذشته، چهارمین حمله سایبری به پایگاه رزرو سفرها در رژیم صهیونیستی رخ داده و آنها را از کار انداخته است.

المیادین نیز گزارش داد خدمات دهی شرکت "اگد" بزرگترین شرکت حمل و نقل رژیم صهیونیسی در پی این حمله متوقف شده و امکان ثبت نام برای محموله های جدید را ندارد.

این حمله سایبری، چندمین حمله به پایگاه های رژیم صهیونیستی ظرف هفته های اخیر به شمار می رود. همچنین طی حمله ای که ماه گذشته به وقوع پیوست، پایگاه فرودگاه بن گوریون در سرزمین های اشغالی متوقف شد.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/33417
اخبار مرتبط

نظرات شما