وحدت هنانوف پستش را عوض کرد و در پرسپولیس ماندنی شد/ سرخ‌ها قید یک سرخپوش را می‌زنند؟

وحدت هنانوف چندی پیش به دستیاران یحیی گل‌محمدی گفته بود که در تیم ملی تاجیکستان در پُست هافبک دفاعی بازی می‌کند و آمادگی آن را دارد که در پرسپولیس نیز در همین پُست به میدان برود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، رضا اسدی درحالی در تمرین پرسپولیس توسط هواداران تشویق شد که برای تمدید قراردادش با مسئولان باشگاه به توافق نرسید!

یحیی گل‌محمدی پس از رفتن محمد خدابنده لو به گل گهر سیرجان و جدایی محمد شریفی و پیوستن این هافبک میانی به نساجی مازندران از مدیران باشگاه پرسپولیس درخواست کرد نسبت به تمدید قرارداد رضا اسدی اقدام کنند.

جلسه پرسپولیس با مدیربرنامه این بازیکن در شرایطی به پایان رسید که طرفین به نتیجه مثبتی برای ادامه همکاری دست نیافتند و گفته می‌شد راه برای مذاکرات بعدی نیز با توجه به فاصله پیشنهادی طرفین نیز بسته است. با این شرایط باید رضا اسدی را هم جزو جدا شده‌های قطعی پرسپولیس قلمداد کرد و این باشگاه به دنبال گزینه دیگری برای این پست باشد.

ظاهرا رضا اسدی ۱۰ میلیارد تومان برای یک فصل درخواست کرده بود که با مخالفت رضا درویش و مدیران باشگاه پرسپولیس مواجه شد. پرسپولیس در حال حاضر میلاد سرلک و کمال کامیابی نیا را در پست هافبک دفاعی در اختیار دارد اما یحیی گل‌محمدی باز هم هافبک دفاعی می‌خواهد و بر همین اساس یک تصمیم جدید گرفت؛ پیدا کردن رضا اسدی جدید و ارزان تر!

وحدت هنانوف چندی پیش به دستیاران یحیی گل‌محمدی گفته بود که در تیم ملی تاجیکستان در پُست هافبک دفاعی بازی می‌کند و آمادگی آن را دارد که در پرسپولیس نیز در همین پُست به میدان برود. حالا یحیی گل‌محمدی قصد دارد این جوان تاجیک را در پرسپولیس نگه داشته و در پُست هافبک دفاعی از او استفاده کند. وحدت هنانوف توانایی بازی در دو پست مدافع میانی و دفاع راست را دارد و فصل گذشته نیز در دفاع مرکزی به میدان رفت.

شاید بدترین بازی هنانوف در دیدار حذفی مقابل آلومینیوم اراک بود که منجر به حذف پرسپولیس از این رقابت‌ها شد. درآن دیدار مدافع تاجیک بدترین اشتباهات ممکن را انجام داد و به قول معروف از چشم یحیی گل‌محمدی افتاد.

در حال حاضر پرسپولیس در دفاع میانی و با خریدهای جدید به رغم خداحافظی سید جلال حسینی با ترافیک شدیدی مواجه شده و جایی برای وحدت هنانوف وجود نخواهد داشت.

باید منتظر ماند و دید هنانوف در پُست هافبک دفاعی چه آماری به جای گذاشته یا چگونه جواب اعتماد یحیی گل‌محمدی را خواهد داد؟

با توجه به اینکه کمال کامیابی نیا کمی پا به سن گذاشته است این احتمال وجود دارد هنانوف فرصت بیشتری نسبت به فصل گذشته برای بازی کردن داشته باشد.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/34823
اخبار مرتبط

نظرات شما