جذب ۶۴۷ میلیارد تومان از اعتبارات مصوب سفر رئیس‌جمهور به قم

مدیرکل امور شهری استانداری قم از جذب و پرداخت ۶۴۷ میلیارد تومان از اعتبارات مصوب سفر رئیس‌جمهور به قم به دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ابراهیم ملکی گفت: در سفر رئیس‌جمهور به قم ۱۴۲ مصوبه از طریق معاون اول رئیس‌جمهور ابلاغ و پس از آن بلافاصله دبیرخانه آن تشکیل شد.

به گفته مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قم این ۱۴۲ مصوبه مربوط به ۲۷ دستگاه اجرایی است و تاکنون جلسات متعددی با حضور استاندار، معاون عمرانی استانداری و دستگاه‌های اجرایی در این زمینه برگزار شده است.

او می گوید: ۲ هزار و ۲۴۱ میلیارد تومان برای این مصوبات اعتبار در نظر گرفته شده و به همین منظور۱۳ هزار و ۵۹ میلیارد تومان تسهیلات پیش‌بینی شده است.

ملکی گفت: از ۲ هزار و ۲۴۱ میلیارد تومان ذکر شده، تاکنون ۶۴۷ میلیارد تومان اخذ و به حساب دستگاه‌های اجرایی واریز شده و روند جذب دیگر اعتبارات در دست اقدام است.

او با تاکید بر این‌که از ۱۴۲ مصوبه، ۱۲ مورد انجام شده، ۶۳ مورد در دست انجام است، ۴۴ مورد در دست پیگیری بوده و ۲۰ مورد انجام‌نشده است،گفت: این ۲۰ مورد نیاز به طی کردن فرآیند و تصویب در سازمان برنامه و بودجه کشور دارد که پس از آن برای این مصوبات اعتبار تعریف می‌شود.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/35177
اخبار مرتبط

نظرات شما