مقام حزب الله:

عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت است

رئیس شورای اجرایی جنبش حزب الله لبنان شنبه شب با بیان اینکه این جنبش همچنان مخالف عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی است، تاکید کرد: عادی‌سازی روابط با این رژیم خیانت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، «هاشم صفی الدین» گفت: جنبش حزب الله پس از گذشت چهل سال از شکل‌گیری، بسیار قدرتمندتر از گذشته شده است.

وی در ادامه به موضوع عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: عادی‌سازی یک خیانت است و حزب الله همچنان بر سر مواضع خود است و مقاومت و استفاده از سلاح و موشک را تا آزادسازی قدس شریف در دستور کار خود دارد.

رئیس شورای اجرایی حزب الله ادامه داد: برای همه کسانی که در سال ۱۹۸۲ بر سر نابودی فلسطین و ویرانی لبنان حساب باز کرده بودند می‌گوییم همان طور که در آن سال حسابتان نقش برآب شد در سال ۲۰۲۲ نیز این موضوع رقم خواهد خورد.

صفی الدین تأکید کرد: لبنان در برابر تهدیدهای خارجی سقوط نخواهد کرد و همچنان وطنی برای مقاومت باقی خواهد ماند و در زمره سازشکاران نخواهد بود.

پیش تر «یائیر لاپید» نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفته بود که حزب الله ۱۰۰ هزار موشک دارد که به سمت اسرائیل نشانه رفته است.

زوی یحزکلی تحلیلگر صهیونیستی نیز گفته بود که رژیم صهیونیستی و جنبش حزب الله در میدان‌های مختلف درحال نبرد هستند و این بار صحنه هوایی نیز به میدان‌های جنگ افزوده شده است و اسرائیل باید مواظب باشد.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/35242
اخبار مرتبط

نظرات شما