معاون اجرایی رئیس جمهور :

صادرات نفت به حد مناسب رسیده است

معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به اینکه مذاکرات به نتیجه برسد یا نرسد امکانات موجود برای اداره کشور فراهم است، و رییس جمهور بدون گلایه و شکایت کسری بودجه را جبران کرد گفت: صادرات نفت به حد مناسب رسید و بخشی از منابع بلوکه شده برگشت داده شد است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه  مردم اطمینان داشته باشند دولت و شخص رییس جمهور برای حل مشکلات استان قم جدیت دارد گفت: رییس جمهور در حوزه راهبردی دیپلماسی دولت، سیاست، عزت، حکمت و مصلحت را نصب العین قرار داد و در اجلاس‌های منطقه‌ای تمام قد درخشید.

وی با اشاره به مشکلات پیرامونی فرودگاه قم گفت: اگر سرمایه گذار برای تکمیل فرودگاه قم  ورود پیدا کند به مردم قول می‌دهیم همه مشکلات آن را حل کنیم و فرودگاه راه اندازی شود.

مرتضوی اضافه کرد: تا پایان امسال، همه اعتبارات مصوبات سفر رئیس جمهور به قم ابلاغ خواهد شد.

معاون اجرایی رییس جمهور با بیان اینکه زمانی که  رئیس جمهور دولت را تحویل گرفت اقتدار دولت در عرصه بین المللی به شدت آسیب دیده بود که نمونه های زیادی دارد گفت: ارتباط دولت با قوای دیگر مطلوب است دولت متناسب با مسائل موجود در کشور برای حل آنها برنامه دارد البته حل مشکلات زمانبر است و یک شب و یکسال حل نمی شود.

وی تاکید کرد: مذاکرات به نتیجه برسد یا نرسد امکانات موجود برای اداره کشور فراهم است، و رییس جمهور  بدون گلایه و شکایت کسری بودجه را جبران کرد.


مرتضوی با اشاره به اینکه صادرات نفت به حد مناسب رسید و بخشی از منابع بلوکه شده برگشت داده شد بیان داشت:  واکسن داخلی  تولید شده است  قدرت صادرات آن نیز  فراهم شد است  که این‌ها نمونه‌ای از کارنامه موفق دولت است.



انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/35949
اخبار مرتبط

نظرات شما