رئیس سابق شاباک: اسرائیل در لبه پرتگاه است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نوشته روزنامه القدس العربی، یووال دیسکین، رئیس سابق شاباک در سخنانی همزمان با نزدیک شدن موعد برگزاری انتخابات کِنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) اذعان کرد: اسرائیل به دلیل وضعیت چندپارگی سیاسی و اجتماعی و همچنین عمیق‌تر شدن بحران سیاسی در لبه پرتگاه ایستاده است.
 
وی از اسرائیلی‌ها خواست که "بر اساس اعتقادات خود، به احزاب و بلوک‌های بزرگی که به بهترین وجه قادر به مهار قدرت هستند و می‌دانند چه زمانی استفاده از آن را متوقف کنند"، رأی دهند.
 
دیسکین، بنیامین نتانیاهو، رهبر کنونی اپوزیسیون را مورد انتقاد قرار داد و وی را خطری برای دموکراسی و آینده اسراییل به دلیل توجه به منافع خود، تعمیق درگیری‌ها بین اسرائیلی‌ها و نداشتن دیدگاه راهبردی برای حل و فصل منازعه فلسطین و اسرائیل دانست.
 
10 روز مانده به انتخابات کِنست، اختلافات میان رهبران احزاب این رژیم و به ویژه میان نتانیاهو و یائیر لاپید، نخست‌وزیر اسرائیل روز به روز درحال تشدید است.
 
پارلمان رژیم صهیونیستی اوایل تیر با اعلام خبر انحلال کنست، یکم نوامبر (۱۰ آبان) را موعد برگزاری انتخابات پارلمانی این رژیم اعلام کرد. این پنجمین انتخابات ظرف حدود چهار سال گذشته در اراضی اشغالی است.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/37283
اخبار مرتبط

نظرات شما