پیروزی مقتدرانه تیم بدمینتون انقلاب قم برابر توس‌مسیر مشهد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، دیدارهای دور برگشت فصل جاری لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور شامگاه نوزدهمین روز آبان ماه برگزار شد و در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها برای قمی‌های علاقمند بدمینتون، باشگاه انقلاب قم با نتیجه‌ قاطع 4 بر 1 از سد توس‌مسیر مشهد عبور کرد.

نماینده بدمینتون استان قم که هفته گذشته ناباورانه با نتیجه نزدیک 3 بر 2 مغلوب رعد پدافند هوایی سیستان و بلوچستان شد، در این دیدار حساس سه مسابقه انفرادی و یک رقابت دو نفره را به نفع خود تمام کرد و در نهایت 4 بر 1 نماینده مشهد را شکست داد.

 در مسابقه انفرادی اول مهدی رضایی بازیکن جدید تیم انقلاب قم به مصاف محمد زرجی از توس‌مسیر مشهد رفت و در پایان 2 بر یک و با امتیازهای (21 بر 6) و (21 بر 13) در مقابل امتیاز (21 بر 19) ‌حریف، اولین برد را به نام باشگاه انقلاب ثبت کرد.

در مسابقه انفرادی دوم علی حیاتی بازیکن خوش‌آتیه باشگاه انقلاب قم که یکی از چهره‌‌های موفق این تیم در این فصل لیگ برتر بوده به مصاف سینا سالاری از تیم توس‌‌مسیر رفت و با نتیجه 2 بر صفر و با امتیازهای (21 بر 17) و (21 بر 16) حریف را مغلوب کرد تا انقلاب را به دومین برد متوالی برساند.

رقابت حساس باشگاه انقلاب قم و توس‌مسیر مشهد در هفته نخست از دور برگشت لیگ برتر بدمینتون مردان ایران در مسابقه دوبل اول ادامه یافت و تیم دوبل محمدجواد غریب و محمد زرجی از توس‌مسیر با نتیجه دو بر صفر و با امتیازهای (21 بر 13) و (21 بر 18) تیم دوبل علیرضا قاسمی و امیرحسین نورعلیان از باشگاه انقلاب قم را مغلوب کرد و به اولین برد خود در این دیدار دست یافت.

در ادامه این دیدار حساس در مشهد مقدس، دومین مسابقه دوبل برگزار شد و طی آن تیم دوبل علی حیاتی و محمدمعین کشاورز از باشگاه انقلاب قم با نتیجه دو بر صفر و با امتیازهای (21 بر 16) و (21 بر 19) موفق به شکست تیم دوبل سهیل اشجعی و سینا سالاری از تیم توس‌مسیر مشهد شد تا نماینده قم در مجموع و با احتساب دو مسابقه دوبل و دو رقابت انفرادی با نتیجه 3 بر 1 پیش بیافتد.

سرانجام مسابقه انفرادی سوم و پایانی بین سعید بابیانی از باشگاه انقلاب قم و امیررضا بیانی از توس‌مسیر برگزار شد که بابیانی با استفاده از تجربه بالای خود دو بر صفر و با امتیازهای (21 بر 8)‌ و (21 بر 13) صاحب برتری شد و باشگاه انقلاب را به چهارمین برد خود رساند.

بدین‌ترتیب شاگردان حامد شبانیان در باشگاه بدمینتون انقلاب قم با نتیجه 4 بر 1 تیم توس‌مسیر مشهد را در هفته نخست از دور برگشت رقابت‌های فصل 1401 لیگ برتر مردان ایران شکست داد تا با روحیه‌ای مضاعف در هفته بعد از تیم هدف سمنان میزبانی کند.


انتهای پیام/


منبع:فارس
http://qomefarda.ir/37870
اخبار مرتبط

نظرات شما