معاون فرهنگی اوقاف قم در گفتگو با قم فردا:

حضور ۵۷ مبلغ اوقاف در مدارس قم طی ایام فاطمیه

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان قم گفت: در طی ایام فاطمیه ۵۷ مبلغ اوقاف در مدارس و بقاع متبرکه استان قم حضور داشتند و با محوریت جهاد تبیین فاطمی به تبلیغ پرداختند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عطاءالله جباری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به فعالیت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه استان قم در ایام فاطمیه اظهار داشت: باتوجه‌به ضرورت تبیین و پاسخگویی به سؤالات و شبهات نسل فردا، طرح اعزام مبلغان روحانی متخصص به مدارس دخترانه و پسرانه استان در طی ایام فاطمیه اجرایی شد.

وی افزود: ۷۰ نفر از روحانیون مبلغ سازمان اوقاف که دوره‌های آموزشی لازم را در مورد مخاطبان کودک و نوجوان دیده‌اند برای این منظور سازمان‌دهی شده‌اند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه فاطمیه دوم با ایام امتحانات و تعطیلی مدارس هم‌زمان شده بود، گفت: براین‌اساس فقط ۳۷ نفر از مبلغان که دوره‌های آموزشی ویژه کودکان و نوجوانان را دیده‌اند، به مدارس اعزام شدند.

وی ادامه داد: این ۳۷ نفر دارای پرونده و حکم تبلیغی بوده و علاوه بر این ۲۰ نفر دیگر از مبلغان روحانی هم به‌صورت افتخاری و تبرعی، با اوقاف همکاری داشتند که در مجموع ۵۷ نفر در ۵۷ مدرسه حضور یافتند.

 

خبرنگار: عباسعلی محمدی مطلع

انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/38914
اخبار مرتبط

نظرات شما