مقارن با دهه کرامت؛

هفتمین جشنواره شمیم ریحان در قم برگزار می‌شود

هفتمین جشنواره استانی شمیم ریحان ویژه‌برنامه تجلیل از دختران جوان استان قم برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، سرپرست اداره کل امور زنان و خانواده استانداری قم در نشست خبری هفتمین دوره جشنواره استانی شمیم ریحان گفت: این جشنواره امسال مقارن با دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود که این تقارن بسیار پر برکت خواهد بود.
مریم عرب‌نژاد فعالیت دختران جوان قمی در حوزه‌های مختلف علمی، عفاف و حجاب، فرهنگی و اجتماعی، ورزشی، جهاد تبیین و... را حائز اهمیت دانست که می‌توانند الگویی برای دختران نوجوان باشند.
وی جشنواره استانی شمیم ریحان مقدمه را آغاز فعالیت‌های مؤثر در این حوزه بیان کرد و ابراز امیدواری کرد؛ با برگزاری این جشنواره به اهداف خود که معرفی الگو‌های برتر و استفاده از آنها در بخش‌‌های مختلف جامعه است، برسیم.
سرپرست اداره کل امور زنان و خانواده استاندار با اشاره به برگزاری نخستین نشست مشاورین امور بانوان دستگاه‌های دولتی هفته گذشته در استانداری قم، از درخواست همکاری سایر دستگاه‌ها برای هرچه بهتر برگزارشدن این جشنواره خبر داد.
معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم هم در این نشست با بیان اینکه ۱۸ بخش شامل موضوعاتی همچون حوزه عفاف و حجاب، پژوهشگری، بیانیه گام دوم انقلاب، دختر فعال روستایی، رسانه و... برای ارزیابی در این جشنواره در نظر گرفته شده است گفت: ۱۳ دستگاه معرفی نفرات مدنظر را به دبیرخانه جشنواره بر عهده دارند.
روح‌الله مقدم با اشاره به ساماندهی ۲۳۰ هزار بانوی جوان قمی در معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان قم گفت: علاقه‌مندان تا ششم و دستگاه‌ها تا دهم اردیبهشت‌ماه برای ثبت‌نام فرصت دارند.
اختتامیه هفتمین جشنواره استانی شمیم ریحان بیستم اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/48472
اخبار مرتبط

نظرات شما