ورودی نامناسب شهرک صنعتی شکوهیه قم+ تصاویر

آسفالت ورودی شهرک صنعتی شکوهیه قم مدت هاست که از بین رفته و نیاز به بازسازی دارد روزانه تعداد زیادی کارگر با موتور و خودرو از این بخش عبور می‌کند که در طول زمان موجب خسارت به وسیله نقلیه این قشر ضعف جامعه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، شهرک صنعتی شکوهیه در کیلومتر ۱۲ محور قدیم قم-تهران واقع گردیده و از موقعیت مناسبی برای ایجاد واحدهای صنعتی برخوردار می باشد و امکانات زیربنایی مورد نیاز همچون شبکه های توزیع آب، برق، گاز، مخابرات و فاضلاب در تمامی سطح شهرک پوشش داده شده است .

شکوهیه بزرگترین شهرک صنعتی استان قم و یکی از بزرگترین شهرک‌های صنعتی کشور به‌شمار می‌آید، مساحت شهرک از نظر اراضی در اختیار یک هزار و ۶۹۱ هکتار است که از این میان یک‌هزار و ۲۶۵ هکتار فاز عملیاتی است یعنی بسترهای لازم برای استقرار واحدهای صنعتی در آن وجود دارد و همچنین این روند ادامه می‌یابد.

واحدهای صنعتی مستقر در این شهرک در زمینه های شیمیایی، فلزی، غذایی، سلولزی، برق و الکترونیک و کانی غیر فلزی فعالیت دارند.
 

تعداد واحدهای صنعتی به بهره‌برداری رسیده شهرک صنعتی شکوهیه ۱۱۲۶ واحد است و ظرفیت اشتغالزایی واحدهای تولیدی مستقر در این شهرک صنعتی بر اساس پروانه‌های بهره‌برداری صادر شده بیش از ۲۸ هزار نفر است.


انتهای پیام/۱۷۰


گالری عکس
http://qomefarda.ir/40414
اخبار مرتبط

نظرات شما