اجرای بیش از ده پیمان در شرکت گاز استان قم

مدیرعامل شرکت گاز استان قم از اجرای بیش از ده پیمان طی نه ماهه نخست سال جاری توسط شرکت گاز استان قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، جلسه مدیرعامل و جمعی از مدیران و رؤسای واحدهای شرکت گاز استان قم با پیمانکاران طرف قرارداد، روز چهارشنبه سوم اسفند در سالن شهید سلیمانی برگزار شد.

در این جلسه، مرتضی خوش‌لهجه مدیرعامل شرکت گاز استان قم از اجرای بیش از ده پیمان طی نه ماهه نخست سال جاری توسط شرکت گاز استان قم خبر داد و در این خصوص اظهار کرد: توسعه گازرسانی در شهر قم، توسعه‌ گازرسانی به صنایع و روستاهای استان، تقویت گازرسانی در محور قم-اصفهان، راه‌اندازی تجهیزات حفاظت الکترونیک، نصب انشعابات، امداد و تعمیرات را از جمله طرح‌هایی است که در سال 1401 به پیمانکاران سپرده شده است.

خوش‌لهجه با بیان این که پیمانکاران بازوان اجرایی شرکت گاز در توسعه گازرسانی و اجرای طرح‌ها هستند، تصریح کرد: شرکت گاز استان قم در تمامی طرح‌های خود، پیمانکاران مجرب و متعهد را به کار گرفته و روند انجام امور محوله به پیمانکاران نیز به صورت مستمر، مورد نظارت و ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: تأمین نقدینگی اجرای پروژه، جلسات کنترل پروژه، نشست با پیمانکاران یا نمایندگان آنان، رسیدگی به صورت وضعیت‌های کارکرد و... از جمله اقدامات شرکت گاز استان قم در جهت حمایت از پیمانکاران است.

خوش‌لهجه با بیان این که شیوه اداره امور پیمان‌ها در مناطق مختلف کشور تفاوت دارد، اذعان کرد: تا چندی پیش پرداخت صورت وضعیت‌ها در شرکت گاز استان قم، یک الی دو ماه به طول می‌انجامید که با توجه و تلاش کارکنان شرکت، توانستیم پرداخت صورت وضعیت‌ها را به یک الی دو هفته برسانیم.

وی از برگزاری نشست مدیران شرکت گاز با پیمانکاران و نمایندگان آنان استقبال کرد و در این باره گفت: نشست‌های این چنینی می‌تواند گام مهمی در جهت شناسایی و رفع مشکلات پیش‌روی طرح‌های شرکت گاز باشد.

در ادامه این جلسه همچنین برخی پیمانکاران و نمایندگان آنان ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری این جلسه، به بیان نکته‌نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود پرداختند.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/40421
اخبار مرتبط

نظرات شما