مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قم مطرح کرد؛

اغلب کسب قم منصف هستند/قیمت‌های فروش کالا در قم بهتر از شهرهای دیگر است

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم گفت: قیمت‌های فروش کالاها و خدمات در استان قم نسبت به سایر شهرها و استان‌ها بهتر است که منصف بودن اغلب کسبه قمی، حساس بودن مردم نسبت به تخلفات و گزارش‌دهی جرایم به سازمان‌های نظارتی و همچنین اهمیت دهی و حساسیت مسئولان استان قم از دلایل این وضعیت مناسب در واحدهای مختلف در قم است است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مهدی ریاضی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم مهدی ریاضی اظهار داشت: از ۸ اسفند ماه  تعزیرات حکومتی به عنوان مرجع رسیدگی به تخلفات طرح دو مرحله‌ی را روزهای پایانی سال و روزهای ابتدایی سال جدید آغاز کرده که این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

ریاضی افزود: در این طرح  رؤسای شعب تعزیرات حکومتی ج در روزهای اداری تا ساعت ۲۰ و روزهای غیراداری از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۴ ظهر، در اداره‌کل حضور دارند و به پرونده‌های وارده رسیدگی می‌کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم با اشاره به گشت‌های مشترکی دایر شده که از سطح بازار، واحد‌های صنفی، کشاورزی و نان، مجتمع‌های بین راهی، مراکز اقامتی و هتل‌ها و... سرکشی می‌کنند ادامه داد: گشت‌های مشترک با همکاری سازمان صنعت معدن و تجارت، سازمان جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی، شرکت فرآورده‌های نفتی، نیروی انتظامی، دامپزشکی، مرکز بهداشت، اداره حمل و نقل جاده‌ای و... انجام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: قیمت‌های فروش کالاها و خدمات در استان قم نسبت به سایر شهرها و استان‌ها بهتر است که منصف بودن اغلب کسبه قمی، حساس بودن مردم نسبت به تخلفات و گزارش‌دهی جرایم به سازمان‌های نظارتی و همچنین اهمیت دهی و حساسیت مسئولان استان قم از دلایل این وضعیت مناسب در واحدهای مختلف در قم است است.

ریاضی تصریح کرد: گشت‌های نظارتی پیش از تحویل سال بیشتر در واحد‌های صنفی و ارائه کالا انجام شد و در  پس از تحویل سال گشت‌ها در مجتمع‌های بین راهی، رستوران‌ها، اماکن اقامتی و هتل‌ها متمرکز  شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم بیان داشت: ۱۳۴ بازرسی و نظارت از ۱۳۴ واحد صنفی استان قم انجام شده که طی این مدت ۷ واحد صنفی دارای تعدد و تکرار تخلفات پلمب شده و پارچه محکومیت نیز بر درب این واحد‌های صنفی نصب شد.

ریاضی اضافه کرد:  واحد‌های پلمب شده از صنوف سوهان، قنادی و شیرینی پزی، قالیشویی، میوه فروشی و رستوران بوده است.

انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/40982
اخبار مرتبط

نظرات شما