یحیی از این بازیکن راضی است اما.../ گلزن دربی شانسی برای بازی مقابل استقلال ندارد

علی نعمتی در دو بازی گذشته پرسپولیس عملکرد خوبی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، بعد از مصدومیت مرتضی پورعلی گنجی در بازی مقابل سپاهان و خروج از بازی، علی نعمتی جایگزین ستاره ملی پوش پرسپولیس شد. نعمتی که در بعضی از بازی‌های ابتدای فصل تیمش به عنوان مدافع چپ به میدان رفته بود، بعد از مصدومیت پورعلی گنجی و در دو بازی اخیر پرسپولیس مقابل مس رفسنجان و ملوان به عنوان مدافع میانی کار کرد و در کنار گئورگی گولسیانی قرار گرفت. نعمتی در این دو بازی عملکرد خوبی داشت و تقریبا بدون اشتباه عمل کرد.

نمایش خوب نعمتی در کنار سایر مدافعان پرسپولیس در این دو بازی باعث شد تا قرمزها مقابل مس رفسنجان و ملوان کلین شیت کنند و پرسپولیس گلی در این دو بازی دریافت نکند. پورعلی گنجی که در تمرینات گروهی پرسپولیس شرکت می‌کند، از بازی بعدی تیمش مقابل مس کرمان می‌تواند در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان برود و مشکلی برای همراهی سرخ پوشان ندارد.

با توجه به آماده شدن مرتضی و اینکه او مدافع اصلی تیم گل محمدی به حساب می‌آید، شانس فیکس بازی کردن نعمتی در بازی مقابل مس کرمان و همچنین دربی فوق العاده حساس پیش رو به حداقل می‌رسد و به احتمال زیاد، با وجود رضایت گل محمدی از مدافع نیشابوری تیمش، باز هم به زوج اصلی خود یعنی گولسیانی و پورعلی گنجی اعتماد خواهد کرد.

نعمتی سابقه بازی و حتی گلزنی در دربی را دارد و در بازی برگشت فصل گذشته، روی پاس رامین رضاییان موفق شد با یک ضربه سر دروازه استقلال را باز کند و نامش را در بین گلزنان تاریخ دربی ثبت کند. با توجه اتفاقات این هفته بازی‌های لیگ برتر و نتایج بدست آمده، دربی سوم اردیبهشت فوق العاده حساس خواهد بود و تاثیر مستقیمی روی سرنوشت قهرمانی در این فصل خواهد گذاشت.

به واقع راه قهرمانی پرسپولیس در این فصل از راه دربی و شکست دادن رقیب سنتی می‌گذرد و اگر یحیی و تیمش قهرمانی می‌خواهند، باید هرطور شده استقلال را شکست دهند و دربی را با پیروزی پشت سر بگذارند.  




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/41283
اخبار مرتبط

نظرات شما