آناصنعت قم با جوان‌گرایی در پی شگفتی‌سازی در فوتسال ایران

فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور درحالی از بیستم تیرماه آغاز خواهد شد که آناصنعت پاسارگاد به عنوان نماینده قم در این لیگ دست به جوان‌گرایی زده و در پی شگفتی‌سازی در لیگ برتر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آناصنعت پاسارگاد در اواسط فصل گذشته لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور حمایت مالی خود را از نماینده استان قم در این لیگ اعلام کرد. آنا صنعت  در فصل گذشته با کسب عنوان یازدهمی در لیگ برتر باقی ماند و از هفته‌های گذشته تدارکات خود برای حضور موثر در لیگ جدید را آغاز کرده‌است.

نماینده قم در این لیگ تا چندی دیگر تمرینات آماده‌سازی خود را زیر نظر حسین صبوری سرمربی بومی خود آغاز می‌کند. صبوری که فصل گذشته با سن‌ایچ ساوه نتایج خوبی را در لیگ برتر داشت در اولین اقدام باشگاه آنا صنعت برای فصل جدید لیگ برتر به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.

پس از انتخاب سرمربی نوبت به تمدید قرارداد با بازیکنان مدنظر صبوری و جذب بازیکنان جدید رسید. به نظر می‌رسد امسال نیز آنا صنعت یکی از جوان‌ترین تیم‌های لیگ برتر باشد که بتواند استعدادهای نابی را به فوتسال کشور معرفی کند.

علیرضا وفایی بازیکن فصل گذشته گیتی پسند اصفهان، مسعود عباسی بازیکن فصل گذشته قند کاترین آمل و شهاب بشری بازیکن فصل گذشته سن‌ایچ ساوه بازیکنان جدیدی هستند که برای حضور در تیم آنا صنعت با آنان قرارداد منعقد شده‌است.

این باشگاه همچنین قراردادهای سوران بالکانه، آرتا رضایی، فردین قاسمی، محمد ارجمند زاده، حمیدرضا ده نمکی، امیرمحمد مرادبیاتی و امیر اربابی را برای حضور در فصل آتی لیگ برتر فوتسال تمدید کرده‌است.

پس از برگزاری جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال کشور، مقرر شد فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران از ۲۰ تیرماه آغاز شده و هفته پایانی آن ۱۷ اسفند برگزار شود.

در فصل ۱۴۰۲ لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران ۱۴ تیم حضور دارند و تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم با هدایت حسین صبوری برابر حریفان خود صف‌آرایی می‌کند.

آنا صنعت یکی از جوان‌ترین تیم های لیگ برتر فوتسال خواهد بود

سرمربی تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم اظهار داشت: با توجه به این‌که شروع لیگ برتر از ۲۰ تیر است تیم ما نیز از اوایل خردادماه آینده تمرینات خود را شروع می‌کند.

حسین صبوری افزود: تیم ما هنوز کامل نشده‌است و به چند بازیکن دیگر احتیاج داریم و با توجه به اینکه سیاست باشگاه بومی گرایی است اولویت اول ما برای جذب بازیکن از بازیکنان بومی است.

وی با اشاره به اینکه هر تیم لیگ برتری می‌تواند چهار بازیکن بزرگسال از دیگر تیم‌های لیگ برتری جذب کند گفت: برای سهمیه چهارم به دنبال جذب بازیکن بومی هستیم اگر نتوانستیم بازیکن مدنظر خود را جذب کنیم به سراغ بازیکن غیر بومی می‌رویم.

وی بیان کرد: هدف‌گذاری این است که تیم خوب و قابل احترامی داشته باشیم و از اکنون نمی‌توان رتبه را پیش بینی کرد اما امید است آنا صنعت که متشکل از بازیکنان جوان و بومی رتبه خوبی در لیگ برتر فوتسال کسب کند.

صبوری افزود: شاید به نظر برسد قهرمانی برای تیم‌هایی است که هزینه‌های زیاد می‌کنند و شانس بیشتری دارند اما ما در آنا صنعت به دنبال پشتوانه‌سازی جوانان برای آینده هستیم و امیدواریم در پایان لیگ برتر رتبه قابل احترامی بگیریم.

وی ابراز داشت: تیم ما هنوز کامل نشده‌است اما زمانی که تیم تکمیل شود یکی از جوان‌ترین تیم‌های لیگ برتر خواهیم بود.

وی یادآور شد: اکنون در تیم ملی جوانان پنج نفر عضو داریم که هفته گذشته در اردو بودند و با وجودی که چند بازیکن با تجربه کنارشان است یکی از تیم‌هایی خواهیم بود که با جوان گرایی دنبال شگفتی سازی در لیگ برتر است.

سرمربی تیم آناصنعت قم افزود: رسانه‌ها باید به تیم آنا صنعت کمک کنند چون تیم متعلق به شهر قم و مردم آن است و باید با حمایت گروهی سربلندی برای شهر خودمان باشد و تماشاگر، بازیکن، مربی و رسانه‌ها باید به این موضوع توجه داشته باشند.

ضرورت حمایت جمعی از نماینده فوتسال قم

پیشکسوت فوتبال و روزنامه‌نگار ورزشی قم  گفت: پیشکسوتان فوتبال، مردم استان و مسئولان قم جملگی باید در فصل پیش روی فوتسال کشور حامی آنا صنعت باشند تا این تیم به خوبی بتواند توانمندی‌های فوتسال قم را در کشور به نمایش بگذارد.

جعفر عابدی افزود: فصل قبل اگر آناصنعت به حمایت از نماینده استان در لیگ برتر نمی‌آمد چیزی از فوتسال قم باقی نمی‌ماند و از این رو همه اهالی ورزش باید شکرگزار این موضوع باشند.

وی بیان کرد: فوتسال قم همواره با جوان‌گرایی توانسته‌است استعدادهای نابی را به فوتسال کشور و تیم ملی معرفی کند و امسال نیز شاهد بروز پدیده‌های جدیدی در فوتسال ایران از سوی قمی‌ها خواهیم بود.

وی تاکید کرد: این که آناصنعت امسال به سمت جوان‌گرایی و بومی‌گرایی روی آورده‌است را باید به فال نیک بگیریم و امید است این تیم بتواند در رده‌های بالای جدول لیگ برتر فوتسال قرار گیرد.

عابدی افزود: حضور حسین صبوری به عنوان سرمربی بومی و جوان آناصنعت هم نکته قابل اشاره‌ای است که در فوتسال قم همواره توانسته‌ایم در راس کادر فنی خود یک مربی کاربلد بومی را داشته باشیم.




انتهای پیام/


منبع:ایرنا
http://qomefarda.ir/42040
اخبار مرتبط

نظرات شما