شهادت ۳ فلسطینی در یورش صهیونیست‌ها به نابلس

در حمله نظامیان صهیونیست به شمال کرانه باختری ۳ فلسطینی به شهادت رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، نظامیان صهیونیست بامداد دوشنبه به اردوگاه "بلاطه" واقع در شرق نابلس در شمال کرانه باختری یورش بردند که در نتیجه آن ۳ فلسطینی به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرگزاری شهاب فلسطین، به دنبال این یورش شبانه، نیرو‌های مقاومت فلسطین و جوانان فلسطینی با صهیونیستها درگیر شدند که بر اثر آن سه جوان فلسطینی به شهادت رسیدند و شماری نیز زخمی شدند.

 رسانه های اسرائیلی اعلام کردند ارتش این رژیم تاکنون تقریبا به ۳۰  خانه در اردوگاه بلاطه در شرق  نابلس یورش برده است. در همین حال خبرنگار شبکه المیادین  گزارش داد نظامیان صهیونیست با یورش به اردوگاه بلاطه اقدام به تیراندازی بی هدف  به سوی ساکنان این اردوگاه  کردند.

هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد، «محمد بلال زیتون» ۳۲ ساله به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در اردوگاه بلاطه به شهادت رسیده است؛ اما هویت دو شهید دیگر فلسطینی هنوز اعلام نشده است.

منابع محلی گزارش دادند، نظامیان صهیونیست از ورود نیرو‌های درمانی و امدادی به اردوگاه بلاطه جلوگیری کردند.

شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر به نقل از منابع فلسطینی اعلام کرد  نیروهای اشغالگر اسرائیلی از اردوگاه بلاطه در نابلس عقب نشینی کردند اما خبرها حاکی از آن است که نظامیان اشغالگر در حمله به این اردوگاه در شرق نابلس سه نفر از اعضای گردانهای شهدای الاقصی را به شهادت رساندند.

شرایط این روز‌های سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند، ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آن‌ها گرفته است.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/42378
اخبار مرتبط

نظرات شما