معاون امور استان‌های سازمان دار القرآن کریم:

مردمی سازی محور جدید برنامه‌های سازمان دارالقرآن الکریم

معاون امور استان‌های سازمان دار القرآن کریم گفت: برنامه‌های جدید این مجموعه قرآنی بر مبنای مردمی سازی آموزش‌ها و فعالیت‌های قرآنی شکل گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، معاون امور استان‌های سازمان دار القرآن کریم در نشست آموزشی و راهبردی سازمان دارالقرآن کریم که در مجتمع یاوران مهدی (عج) قم برگزار شد گفت: برنامه‌های جدید این مجموعه قرآنی بر مبنای مردمی سازی آموزش‌ها و فعالیت‌های قرآنی در کنار تدبر بر مفاهیم قرآنی شکل گرفته است.

حجت الاسلام محمد رضا شفیعی با اشاره به اهداف برگزاری این نشست افزود: محوریت این نشست آموزشی، مردمی سازی فعالیت‌های قرآنی و آسیب شناسی فعالیت‌های قرآنی در سراسر کشور است. 

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی هم در این نشست با اشاره به اینکه کار قرآنی باید برای حکمرانی قرآنی در جامعه باشد افزود: به همین منظور باید حکمرانی قرآنی در ساحت‌های مختلف مانند فرهنگ، سیاست و فعالیت‌های مختلف جامعه جاری و ساری شود. 

حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه به ضرورت مردمی کردن فعالیت‌های قرآنی برای رشد و شکوفایی آن در جامعه اشاره کرد و گفت: نقش حلقه‌های میانی برای مشارکت مردمی در فعالیت‌های قرآنی از زمینه‌هایی است که باید به آن توجه ویژه شود.



انتهای پیام/


منبع:صدا و سیما
http://qomefarda.ir/43248
اخبار مرتبط

نظرات شما