نائب رئیس هیئت هاکی استان قم :

مسابقات هاکی بانوان به میزبانی کرمان برگزار خواهد شد

نائب رئیس هیئت هاکی استان قم از حضور تیم هاکی بانوان استان قم در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی استان کرمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سمیه جدی نائب رئیس هیئت هاکی استان قم گفت : اردوی تیم هاکی بانوان استان قم شامل ده نفر اعزامی متشکل از سرپرست و مربی و کمک مربی و بازیکن ، تیر ماه در استان کرمان برگزار خواهد شد .
نائب رئیس هیئت هاکی استان قم تصریح کرد: تمرینات بانوان هاکی استان قم برای حضور پرقدرت در مسابقات قهرمانی کشور این روزها جدی تر از قبل برگزار می شود و دختران قمی در زمین چمن مجموعه ورزشی 15 خرداد مهیای حضور در این رقابت ها می شوند.

سمیه جدی در ادامه اشاره کرد: با توجه به شرایط سخت گرمی هوا، تیم هاکی پر تلاش قمی در حالی راهی کرمان محل برگزاری این مسابقات می شوند که تیرماه سوت آغاز مسابقات به صدا در می آید و تیم هاکی بانوان قم زیر نظر نائب رئیس و ترکیبی از بانوان جوان و با تجربه، برای کسب مقام برتر عازم این مسابقات می شود.

وی افزود : در برنامه ریزی که در حال انجام است امیدواریم که در این اردو، از مربیان با تجربه استان نیز در کنار مربی تیم استفاده کرده و از تجربیات این اساتید بهره مند شویم.

وی با اشاره به استعداد عالی بانوان قمی در این رشته عنوان کرد: بانوان علاقمند به این رشته میتوانند با مراجعه به دفتر هیئت هاکی استان واقع در ورزشگاه شهید حیدریان از آموزش ها و دوره های این مجموعه بهره مند شوند .

محسن خداپرست
انتهای پیام/



http://qomefarda.ir/43366
اخبار مرتبط

نظرات شما