با حضور مسئولان بنیاد ملی نخبگان کشور؛

معرفی سرپرست جدید بنیاد نخبگان استان قم

در مراسم تکریم و معارفه سرپرست بنیاد نخبگان استان، سید سعیدرضا منتظری به‌عنوان سرپرست جدید این بنیاد معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مراسم تکریم و معارفه سرپرست بنیاد نخبگان استان، با حضور مسئولان بنیاد ملی نخبگان کشور و مسئولان استانی برگزار شد. 
در این مراسم سید سعیدرضا منتظری به‌عنوان سرپرست جدید این بنیاد معرفی و از خدمات محمدحسین ظریفیان قدردانی شد. 
میثم شهبازی معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد ملی نخبگان کشور در این مراسم تصریح کرد: رویکرد‌ جدید بنیاد نخبگان مبتنی بر تحول‌گرایی، اثرگذاری، امیدآفرینی و شناسایی فعال است و رابطه بنیاد نخبگان با جامعه نخبگانی نباید رابطه یک‌طرفه امدادی باشد.
احمد حاجی‌زاده معاون سیاسی امنیتی استاندار قم هم با بیان اینکه نخبگان ابزار مهم قدرت و اقتدار علمی کشور هستند افزود: تاکتیک دشمن آن است که می‌کوشد دانشگاه‌ها و نخبگان کشور در ارتقای شاخص‌های پیشرفت کشور، اثرگذار نباشند و منفعل و ناامید باشند.
سید سعیدرضا منتظری سرپرست بنیاد نخبگان استان در این مراسم ایجاد اشتغال برای نخبگان را از اهداف مهم خود خواند و از تلاش برای افزایش شمول دایره نخبگانی به‌ویژه در حوزه علوم‌انسانی خبر داد و گفت: باتوجه‌به ظرفیت‌های موجود، قم می‌تواند به قطب نخبگان حوزه علوم‌انسانی تبدیل شود.
گفتنی است سرپرست جدید بنیاد نخبگان استان قم، عضو هیئت‌علمی دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران و دارای ۵۰ مقاله داخلی و خارجی و ۱۰ کتاب تألیفی و ترجمه است.
مسئول نظارت و ارزیابی بر پژوهشگاه‌های استان، معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس فارابی، مدیرعامل بنیاد خیرین و حامیان پردیس و مدیرگروه فلسفه دین و ادیان پردیس فارابی از جمله سوابق اجرایی سید سعیدرضا منتظری است.




انتهای پیام/


منبع:صدا و سیما
http://qomefarda.ir/43418
اخبار مرتبط

نظرات شما