لیگ برتر فوتسال؛

آناصنعت قم فصل جدید لیگ برتر فوتسال را با برد آغاز کرد

تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم در چارچوب هفته اول مسابقات لیگ برتر فوتسال بر سن ایچ ساوه برتری یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از ورزش پارسی، در این دیدار که عصر جمعه در سالن ورزشی شهید حیدریان قم با حضور نزدیک به ۲ هزار نفر تماشاگر برگزار شد تیم آنا صنعت با حساب چهار بر دو حریف خود را شکست داد.

دیدار دو تیم در دقایق ابتدایی نیمه اول پایاپای سپری شد تا این که در دقیقه دهم سوران بالکانه از آنا صنعت قم موفق شد دروازه حریف را باز کند.

با توپ ربایی خوب بازیکنان آناصنعت، این تیم در دقیقه ۱۲ موفق شد برای دومین مرتبه توسط سوران بالکانه دروازه حریف را باز کند. چهار دقیقه بعد و در دقیقه ۱۶ ابوالقاسم عروجی با شوت زیبای راه دور موفق شد گل سوم آناصنعت را به ثمر برساند.

نیمه اول این دیدار با نتیجه سه بر صفر به سود تیم‌میزبان خاتمه یافت.

در نیمه اول این بازی سرمربی و کادر فنی سن ایچ در چند صحنه نسبت به قضاوت داور اعتراض داشتند.

نیمه دوم بازی با دیدار تهاجمی سن ایچ آغاز شد و این تیم برای جبران گل خورده به حملات گسترده‌ای دست زد تا این که در دقیقه ۲۷ مهدی نوروزی موفق شد گل اول تیم‌میهمان را به ثمر برساند.

آناصنعتی‌ها نیمه دوم بازی بیشتر به کنترل دیدار پرداختند و چشم به ضدحملات به سمت دروازه حریف داشتند و بازی تدافعی آنها باعث شد سن ایچ در دقیقه ۳۵ توسط علی مروتی به گل دوم خود دست یابد.

در دقیقه ۳۸ بازی در حالی که توپ و میدان بیشتر در دست تیم میهمان بود ، سوران بالکانه از آنا صنعت گل سوم خود و گل چهارم تیمش را به ثمر رساند.

این دیدار به قضاوت محمد بیاتی از استان اصفهان و میلاد مستان از استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان نیز از نزدیک از جایگاه تماشاگران بازی را نظاره کرد. در بین دو نیمه بازی نیز از سوی مدیران باشگاه آناصنعت از شمسایی تجلیل شد.




انتهای پیام/


منبع:ورزش پارسی
http://qomefarda.ir/44334
اخبار مرتبط

نظرات شما