رئیس مرکز قرآن و حدیث حرم حضرت معصومه (س):

ثبت‌نام ترم پاییز مرکز قرآن و حدیث آغاز شد

رئیس مرکز قرآن و حدیث حرم حضرت معصومه (س) از آغاز ثبت‌نام ترم پاییز این مرکز برای خواهران و برادران در رده‌های سنی کودکان بالای ۶ سال، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان خبر داد و گفت: کلاس‌های مرکز به‌صورت حضوری، آنلاین، آفلاین، تلفنی و مطالعاتی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت‌الاسلام جمیل محمد لو با اشاره به آغاز ثبت‌نام ترم پاییز مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس قم هم‌زمان با مهرماه برای خواهران و برادران اظهار کرد: فراگیران و قرآن‌آموزان در گروه‌های سنی مختلف به‌صورت حضوری، آنلاین، آفلاین، تلفنی و مطالعاتی می‌توانند در رشته‌های قرآنی و معارفی از جمله حفظ قرآن و حدیث، مداحی، قرائت قرآن و معارف‌ قرآن‌ و اهل‌‌بیت (ع) ثبت‌نام کنند.
وی با بیان اینکه پذیرش در رده‌های سنی کودکان ۶ سال به بالا، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان از سوم مهر آغاز شده و تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد، با بیان اینکه ثبت‌نام در دوره‌های مجازی، تلفنی و مطالعاتی محدود به دوره زمانی خاصی نیست و علاقه‌مندان در ایام مختلف سال می‌توانند در این رشته‌ها و دوره‌های آموزشی ثبت‌نام کنند.
رئیس مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رشته‌ها، شرایط ثبت‌نام و شیوه و روش ثبت‌نام می‌توانند همه‌روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۴ با شماره ۰۲۵۳۷۱۷۵۵۰۵ واحد خواهران تماس بگیرند. همچنین قرآن‌آموزان و فراگیران برادر نیز همه روز به جز تعطیلات رسمی می‌توانند از ساعت ۱۵ تا ۲۱ با شماره ۰۲۵۳۷۱۷۵۵۳۰ تماس بگیرند.
وی خاطرنشان کرد: فراگیران برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند عدد ۱۱۴ را نیز به شماره ۳۰۰۰۱۱۲۲ پیامک کنند و سایت مرکز قرآن و حدیث به آدرس www.Qhkarimeh.ir برای ثبت‌نام و کانال مرکز قرآن و حدیث در ایتا برای اطلاع‌رسانی جزئیات بیشتر در نظر گرفته شده است. 




انتهای پیام/


منبع:خبرگزاری فارس
http://qomefarda.ir/45465
اخبار مرتبط

نظرات شما