مدیرعامل شرکت یاران گستر کریمه:

۵۳۰ خبرنگار در مسابقات فوتسال شهدای رسانه شرکت می‌کنند

مدیرعامل شرکت یاران همایش گستر کریمه گفت: ۵۳۰ خبرنگار در اولین یادواره و مسابقات فوتسال شهدای رسانه در قم شرکت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» رسول خادم بعدازظهر امروز در دیدار سردار محمدرضا حیدری مدیر شرکت یاران همایش گستر کریمه که در دفتر ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان قم برگزار شد، با اشاره به برگزاری اولین یادواره شهدای رسانه و مسابقات فوتسال خبرنگاران کشور در قم، اظهار داشت: این مسابقات برای اولین‌بار به میزبانی قم و با شرکت بیش از ۲۰ تیم برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که شرکت یاران همایش گستر کریمه برگزاری این مسابقات را بر عهده دارد، تصریح کرد: تعداد ۲۳۱ شهید رسانه در سطح کشور داریم که از این تعداد ۲ شهید از استان قم می باشد.
خادم افزود: بیش از ۵۳۰ خبرنگار از سراسر کشور در این مسابقات حضور خواهند داشت که حضور این تعداد خبرنگار خود نشان دهنده اهمیت و بزرگی این مسابقات است.

وی ادامه داد: حضور خبرنگاران از تمام کشور فرصت خوبی است که مزیت‌های فرهنگی و مذهبی قم را معرفی کنیم و در این راستا برنامه  حضور در حرم حضرت معصومه (س)، قم گردی و دیدار مراجع را خواهیم داشت.
مدیر شرکت یاران همایش گستر کریمه با اشاره به زمان برگزاری مسابقات، تأکید کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته این مسابقات از ۲۷ دی ماه آغاز خواهد شد.
وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته مسابقات فوتسال توسط شبکه‌های استانی پوشش داده می‌شود که همین امر فرصت خوبی است که قم در سطح کشور بیش‌ازپیش معرفی شود.

خادم خاطر نشان کرد: از نیروی انتظامی هم به‌عنوان یکی از حامیان اصلی این مسابقات کمال تشکر و قدردانی را داریم و امیدواریم این نهاد در برگزاری هر چه‌بهتر این مسابقات یاری‌رسان ما باشد.


انتهای پیام/۱۱۰



http://qomefarda.ir/46421
اخبار مرتبط

نظرات شما