مسابقات بوکس تایلند؛

شانس آخر بوکسورهای ایران برای المپیکی شدن

مسابقات بوکس تایلند، آخرین شانس ملی‌پوشان ایران برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» تیم ملی بوکس ایران به‌واسطه برگزاری اردوهای مشترک با تیم‌های خارجی مثل روسیه و حضور در مسابقات تدارکاتی، مراحل آماده‌سازی خود برای حضور در آخرین مرحله مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس را پشت سر می‌گذارد تا بتواند حداقل سهمیه را برای حضور در این رقابت‌ها کسب کند.

 بوکسورهای ایران پیش از مسابقات تایلند، این شانس را داشتند که از طریق بازی‌های آسیا ۲۰۲۲ هانگژو و رقابت‌های انتخابی المپیک به میزبانی ایتالیا، سهمیه حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب کنند که به دلیل نتایج ضعیف، از به‌دست‌آوردن سهمیه ناکام بودند.

شانس آخر بوکسورهای ایران برای المپیکی شدن

 حال شاگردان فونتانا تنها یک‌بار دیگر شانس دارند که با کسب نتایج موفق در تایلند، جواز حضور در المپیک را کسب کنند. این رقابت‌ها ۳ تا ۱۴ خرداد سال جاری به میزبانی بانکوک برگزار خواهد شد و در مجموع، ۲۵ یا نهایتاً ۲۸ سهمیه المپیک، در این رقابت‌ها توزیع می‌شود.

 باتوجه‌به اینکه اکثر بوکسورهای مطرح جهان، سهمیه‌های المپیکی خود را از طریق مسابقات ایتالیا کسب کرده‌اند، آن نفرات دیگر در تایلند حضور ندارند و همین مسئله باعث شده تا ملی‌پوشان ایران با امید بیشتری برای المپیکی شدن، پا به مسابقات تایلند بگذارند.




انتهای پیام/


منبع:ورزش پارسی
http://qomefarda.ir/48371
اخبار مرتبط

نظرات شما