امام‌جمعه سلفچگان:

رژیم اشغالگر صهیونیستی به دنبال مظلوم‌نمایی است

امام‌جمعه سلفچگان گفت: رژیم خبیث اشغالگر برای مظلوم‌نمایی به کمک رسانه‌های استکباری جهان برای القای این موضوع در افکار عمومی جهانیان تلاش می‌کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» حجت‌الاسلام غروی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیل قم فردا، به حوادث غزه اشاره کرد و اظهار داشت: اقدام شجاعانه و فداکارانه مجاهدان فلسطینی، پاسخ به جنایات سال‌های متمادی اشغالگران و افزایش آن در ماه‌های اخیر بود. مقصر قضیه اخیر، دولت کنونی حاکم بر رژیم غاصب است که از هیچ اقدام وحشیانه‌ای در حق ملت مظلوم فلسطین دریغ نکرد.

وی ادامه داد: هیچ ملت مسلمانی در تاریخ معاصر با دشمنی به بی‌حیایی و بی‌رحمی رژیم صهیونیستی مواجه نبوده و به‌اندازه این ملت تحت‌فشار و محاصره و کمبود قرار نگرفته است؛ ضمن این‌که آمریکا و انگلیس از هیچ دولت ظالمی به‌اندازه دولت جعلی حمایت نکردند.

امام‌جمعه سلفچگان تأکید کرد: کشتار زن و مرد و کودک و کهن‌سال فلسطینی، هتک حرمت مسجدالاقصی، لگدکوب کردن نمازگزاران و انداختن شهرک‌نشین‌های مسلح به جان مردم فلسطین، از جمله جنایات رژیم صهیونیستی است. آیا ملت غیور و چندهزارساله فلسطین در مقابل این همه ظلم و جنایت چاره‌ای جز برپاکردن «طوفان» داشت؟

وی بیان داشت: رژیم خبیث اسرائیل برای مظلوم‌نمایی به کمک رسانه‌های استکباری جهان برای القای این موضوع در افکار عمومی جهانیان تلاش می‌کند.

امام‌جمعه سلفچگان تأکید کرد: این مظلوم‌نمایی صددرصد خلاف واقع و دروغ است و هیچ‌کس نمی‌تواند از این هیولای دیوسیرت، چهره‌ای مظلوم بسازد. هدف از مظلوم‌نمایی رژیم صهیونیستی، توجیه جنایات این رژیم در حملات جاری به غزه و قتل‌عام مردم مظلوم این منطقه است. محاسبه رژیم جعلی و حامیانش در این مسئله هم غلط است و سران و تصمیم‌گیرندگان رژیم صهیونیستی و حامیان آنها بدانند که این کارها بلای بزرگ‌تری سرشان می‌آورد و ملت فلسطین با عزم راسخ‌تر، در واکنش به این جنایات، سیلی سنگین‌تری بر چهره زشت آنها خواهد زد.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/46774
اخبار مرتبط

نظرات شما