مسئول بسیج مهندسین استان قم:

مردم سپاه را از خودشان می‌دانند

مسئول بسیج مهندسین استان قم گفت: وقتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سمت مواضع رژیم صهیونیستی موشک پرتاب کرد مردم ایران از اقشار مختلف بیان می‌کردند «ما» به سمت رژیم صهیونیستی موشک پرتاب کردیم یعنی مردم سپاه را خودشان می‌دانند.

حسین نیکوکلام در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای حفظ، تثبیت، رشد و پیشرفت انقلاب اسلامی در برابر هجمه‌های دشمنان داخلی و خارجی به فرمان امام خمینی (ره) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شکل گرفت.

مسئول بسیج مهندسین استان قم  بیان داشت: در اوایل شکلی انقلاب باتوجه‌به فعالیت‌های گروهک‌های تروریستی و منافقین و بعد از آن شروع جنگ تحمیلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیشتر در فاز نظامی فعالیت داشت.

وی گفت: بعد از پایان جنگ تحمیلی باتوجه‌به اینکه در اساسنامه تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هر جایی که ارزش‌های انقلاب به خطر می‌افتد یا جایی نیاز است که توسعه پیدا کند سپاه پاسداران وظیفه دارد حضور پیدا کند فعالیت در بخش سازندگی، فرهنگی، اجتماعی، علمی، نخبگان، هوا و فضا،  فضای مجازی و از جمله این عرصه‌ها حضور پیدا کرد.

نیکوکلام تصریح کرد: سپاه در کنار همه فعالیت‌های خود به افزایش توان نظامی و دفاعی خود پرداخت و پیشرفت‌های زیادی در این زمینه به دست آورد، سپاه در عرصه سازندگی از جمله در نیروگاه سازی و سدسازی موفقیت‌های زیادی را کسب کرد.

مسئول بسیج مهندسین استان قم ادامه داد: همچنین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بحث اقتصاد مقاومتی، صنعت، تولید، اشتغال و کمک به واحدهای تولید اقدامات مؤثری انجام داد که نتیجه آن مستقیماً در  بهبود زندگی و معیشت مردم تأثیرگذار بود.

وی با بیان اینکه در عملیات «وعده صادق» همه مردم پشت سپاه ایستادن و از آن حمایت کردند، عنوان داشت: سال‌ها بود استکبار جهانی ظلم و ستم را در منطقه غرب آسیا و علیه ملت‌های آزاده و مسلمانان ایجاد کرده بودند و به‌صورت یک‌طرفه به کشورهای اسلامی زور می‌گفت و این کشورها به صورتی مستعمره غرب بودند.

نیکوکلام افزود: استکبار جهانی در لبنان، سوریه، افغانستان، عراق و فلسطین مردم بی‌گناه را به شهادت می‌رساندند و در جنایت اخیر خود در غزه بیش از ۳۴ هزار زن کودک و مردم بی‌گناه غیرنظامی را قتل‌عام کردند و هیچ نیرویی نبود که از این مظلومیت‌ها دفاع کند.

مسئول بسیج مهندسین استان قم اضافه کرد: بعد از سال‌ها این شرایط فراهم شد و در ۲۶ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ بر اساس تصمیم مقامات کشوری و تبعیت از فرمان مقام معظم رهبری در یک عملیات تنبیهی مواضع رژیم جنایت‌کار صهیونیستی را موشک‌باران کردند به همین علت همه مردم ایران و همه آزادگان جهان و مردم فلسطین از این عملیات خوشحال شده و از آن حمایت کردند.

وی بیان داشت: هم دوستان هم دشمنان از این عملیات شگفت‌زده شدند دوستان قوت قلب پیدا کرده و باعث تقویت آنها شد که بعد از ۸۰ سال رژیم منحوس صهیونیستی بعد از سال‌ها زورگویی تنبیه شد، دشمنان نیز از این توان، قدرت و شجاعت ایران و اعلام علنی در اجرای این عملیات شوکه شدند، و متوجه شدم با یک قدرت منطقه‌ای و جهانی روبرو هستند.

نیکوکلام تأکید کرد: عملیات «وعده صادق» یک غرور ملی را به ملت ایران داد و بعد از اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مواضع رژیم صهیونیستی را موشک‌باران کرد مردم از اقشار مختلف نمی‌گفتند سپاه مواضع رژیم صهیونیستی را موشک‌باران کرد بلکه می‌گفتند «ما» این عملیات را انجام داده و رژیم صهیونیستی را تنبیه کردیم یعنی مردم سپاه را از خودشان می‌دانستند و عملیات وعده صادق را کار خودشان می‌دانستند که نشان از آزادی‌خواهی ملت ایران دارد.

مسئول بسیج مهندسین استان قم عنوان داشت: چون این تنبیه به‌موقع، به جا و منطقی بود غرور ملی در مردم ایجاد شد و به‌صورت گسترده از این عملیات حمایت کردند و یک حمایت همه‌جانبه صورت گرفت که باعث تقویت وحدت در کشور شد.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/48463
اخبار مرتبط

نظرات شما