رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم:

قم آماده برگزاری باشکوه جشن پیروزی انقلاب اسلامی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم گفت: با تشکیل کمیته‌های مختلف و برنامه‌ریزی‌های انجام شده این استان آماده برگزاری جشن چهل و ششمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری ایرنا، حجت‌الاسلام محمدحسن ذاکری رئوف در جلسه ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر، با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت مکانی دستگاه‌های اجرایی در برگزاری پرشور عید مبعث و جشن ۲۲ بهمن، خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود برنامه‌های امسال این اعیاد در فضای بیرون مساجد و در میادین اصلی شهر برگزار شود.
وی گفت: دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا در بازی نیمه‌نهایی برابر قطر هم‌زمان با شب مبعث و در صورت صعود به فینال و قهرمانی احتمالی، هم‌زمان با شب ۲۲ بهمن خواهد بود که می‌تواند شب به‌یادماندنی را در تقارن جشن‌های مختلف در این استان رقم بزند.
ذاکری رئوف گفت: هم‌زمان با ساعت ۲۱ شب ۲۲ بهمن‌ماه گلبانگ الله‌اکبر در معابر، میادین و پشت‌بام منازل قم به صدا در خواهد آمد.
وی اضافه کرد: طی ۲ سال گذشته گسترده‌ترین نورپردازی شب ۲۲ بهمن در استان قم انجام‌گرفته به‌نحوی‌که تمام پهنه‌های شهر قم به‌صورت هم‌زمان نورپردازی شده است.
وی گفت: ‌ هم‌زمان با ۱۹ بهمن‌ماه نیز آیین مهمانی لاله‌ها و گل‌باران و غبارروبی قبور مطهر شهدا از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه عصر در تمامی گلزارهای شهدای استان برگزار خواهد شد.
معاون فرهنگی سپاه استان قم نیز گفت: از ابتدای دهه فجر انقلاب اسلامی هر شب در یکی از مساجد استان قم جشن‌های ویژه در حال برگزاری است.
سرهنگ هادی بادینلو خاطرنشان کرد: از شب ۱۸ بهمن تا ۲۲ بهمن‌ماه جاری در ۲۰ نقطه از شهر قم جشن‌هایی به مناسبت ایام‌الله دهه فجر و عید مبعث برنامه‌ریزی شده است.
برپایی راهپیمایی کودکان زیر ۱۰ سال قم
دبیر ستاد دهه فجر قم نیز در ادامه بیان داشت: رویکرد برنامه‌های امروز برنامه‌های ۲۲ بهمن با محوریت اجرای برنامه‌های مختلف توسط دانش‌آموزان و کودکان در قالب‌های مختلف هنری پیش‌بینی شده است.
روح‌الله ثانی خاطرنشان کرد: در ۲۲ بهمن‌ماه امسال، راهپیمایی ویژه کودکان زیر ۱۰ سال قم برای نخستین‌بار به‌موازات راهپیمایی عمومی مردم، برگزار خواهد شد.
وی یادآور شد: همچنین غرفه‌های نمایشگاه‌های جشن‌های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نیز با محوریت جهاد تبیین و افزایش شور و نشاط انتخاباتی برپا می‌شود.
ثانی خاطرنشان کرد: همچنین راهپیمایی تراکتور داران شهر قنوات و شترداران بخش مرکزی قم نیز هم‌زمان با ۲۲ بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/47458
اخبار مرتبط

نظرات شما