هر روز با یک شهید؛

اسلام راستین، فقط در ایران مطرح می‌شود

شهید ابراهیم‌ پوراحمدی در وصیت‌نامه‌اش نوشته است: بدانید که ایران اسلامی تنها کشوری است که اسلام راستین را مطرح می‌کند و در مقابل همه جهان‌خواران و ایادی آنها ایستاده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  شهید ابراهیم پوراحمدی در سال ۱۳۴۲، در شهر تبریز و در خانواده‌ای مذهبی چشم بجهان گشود.

 وی پس از طی مراحل ابتدائی تحصیلی در مدارس دولتی در سال ۱۳۵۶، به تشویق و تحریص پدر و علاقۀ قلبی خویش وارد مدرسۀ اسلام ولیعصر (عج) تبریز گردید.

 اول ابتدایی بود که در زمان شاه به مدرسه می‌رفت. شهید پوراحمدی در مدت پنج سال تحت تربیت و تعلیم الهی و دینی اساتید خود بود.

 شهید پوراحمدی در تاریخ دهم مهرماه ۱۳۶۱، در عملیات پیروزمندانه مسلم بن عقیل در منطقه سومار، بر اثر ترکش به ناحیه سر، به درجه رفیع شهادت رسید.

 لازم به ذکر است، پرونده و اسناد این شهید والامقام در بنیاد شهید استان قم موجود است. در ادامه بخشی از وصیت‌نامه این شهید والامقام را می‌خوانید.

 ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاءٌ عند ربهم یرزقون سوره آل عمران 169

 شهادت می‌دهم که خدا یکی است و محمد (ص) رسول خداست و شهادت می‌دهم که ائمه طاهرین ولی‌امرند و وصی رسول خدا و امام‌زمان حجة ابن الحسن العسکری (عج) امام‌زمان و بقیةالله است.

 بعد از شهادت به وحدانیت الله تبارک‌وتعالی و رسالت رسول اکرم و بر ولایت ائمه طاهرین چند جمله به حضور شما می‌رسانم.

 الله تبارک‌وتعالی را بشناسید و همیشه بر آن توکل نمایید که نیست توفیق گلزار خداوند متعال. درباره زندگانی و سنن حضرت رسول اکرم و ائمه طاهرین مطالعه بیشتر کنید و از توسل به آنان و به درگاه خداوند متعال غفلت نکنید.

 تنها کسی که اسلام عزیز را از دست استعمارگران و سلطه‌طلبان نجات داد حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خمینی است؛ و لذا هیچ‌وقت و هیچ زمان از پیروی او غفلت ننمایید و در نمازهایتان امام را دعا کنید و طول عمرش را تا انقلاب مهدی (عج) از الله تبارک‌وتعالی بخواهید.

 بدانید که ایران اسلامی تنها کشوری است که اسلام راستین را مطرح می‌کند و در مقابل همه جهان‌خواران و ایادی آنها ایستاده است و لذا برای دوام آن باید فرهنگ اسلامی را در بین ملت انتشار داد. شما هم با فرستادن فرزندانتان به مدرسه‌های علوم دینی به این فریضه بزرگ لباس عمل بپوشانید.

 اما پدرم و مادرم و خواهران و برادرم، من شما را اذیت کرده‌ام و شما ناراحت کرده‌ام؛ مرا ببخشید و صبر داشته باشید و اگر خداوند متعال توفیق شهادت داد، جنازه‌ام را نخواهید مگر اینکه می‌دانید موجود است؛ در پایان می‌گویم که قدر علمای اسلام را بدانید که آنها هستند که اسلام را برایمان تا اینجا نگه داشته‌اند و نگاه خواهند داشت.

 والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته.

 منبع: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/48566
اخبار مرتبط

نظرات شما