8 تیم هم چنان بدون سرمربی!

تیم های لیگ برتری باید رفته رفته تمرینات آماده سازی خود را با همه نفرات آغاز کنند تا برای حضور در فصل جدید بازی ها آماده شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، تمرینات آماده سازی تیم ها پیش از شروع فصل بین 6 تا 8 هفته برگزار می شود و کمترین زمان برای تیم هایی است که بازیکنان آنها در بهترین شرایط بدنی قرار دارند و در دوران تعطیلات به طور اختصاصی تمرین کردند که در ایران کمتر تیمی چنین شرایطی دارد. بنابراین در ایران تمرینات آماده سازی باید 8 هفته و با حضور همه بازیکنان برگزار شود.

 

با توجه به شروع لیگ برتر از 10 مرداد تیم هایی که خواهان 8 هفته تمرین هستند می بایست از 14 خرداد تمرینات آماده سازی خود را استارت بزنند اما تا اکنون چنین اعلامی از سوی هیچ یک از تیم ها صورت نگرفته و جالب اینکه 8 تیم لیگ برتری بدون سرمربی هستند. تمرینات آماده سازی پیش از شروع فصل مهم ترین دوران تمرینات یک تیم در طول فصل است به این خاطر که تیم برای پشت سر گذاشتن یک فصل بازی های سخت آماده می شود اما متاسفانه این موضوع خیلی به شکل حرفه ای جدی گرفته نمی شود. شاید به همین دلیل است که میزان دوندگی در لیگ برتر و هم چنین تعداد گل های به ثمر رسیده پایین تر از استاندارهای جهانی است. در حالی که در فوتبال حرفه ای میانگین گل زده در هر بازی در حال عبور از عدد 3 است در لیگ برتر ایران و در فصلی که گذشت میانگین گل زده هیچ تیمی در هر بازی به 2 گل نرسید و تازه 9 تیم هستند که معدل گل زده اشان در هر بازی به یک گل نمی رسد! و البته کارلوس کی روش به همین بهانه تیم ملی را به اردوی های بلند مدت می برد و بازی های لیگ برتر را مدام تعطیل می کرد.  

 

وضعیت کادر فنی تیم های لیگ برتری در فصل 99-98

1-پرسپولیس (برانکو)
2- سپاهان (امیر قلعه نویی)
3- استقلال (؟)  
4- پدیده شهرخودرو (یحیی گل محمدی)  
5 – تراکتورسازی (؟)  
6- ذوب آهن (علیرضا منصوریان)  
7- سایپا (ابراهیم صادقی)  
8- فولاد(جواد نکونام)  
9- صنعت نفت آبادان (؟)  
10- نساجی مازندران (؟)
11- پیکان (حسین فرکی)  
12- پارس جنوبی جم (؟)
13- ماشین‌سازی‌تبریز(؟)
14- نفت‌ مسجدسلیمان (؟)  
15- شاهین شهرداری بوشهر(؟)  
16- گل گهر سیرجان (وینکو یگوویچ)



انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/9219
اخبار مرتبط

نظرات شما